Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg har just formatert, installert Norton, slått av system restore, updata Norton, Installert div. pop-up fjernere, masse spy-ware removere.. så har jeg installert diverse patcher til windows, brukt masse tools for å fjerne alt av drit som måtte være! Men alikevel så er det noe som kaller seg "wdnupdate" og "rundll32.exe" som jeg kan se på netlimiter at de tar linja! de laster opp, ned, sideveis nesten! Jeg lukker det på processes, men det kommer frem om bare et par strakser igjen. Mange vil kanskje si "wndupdate" er bare windows som updater.. men for det første så har jeg disabla nedlastinger av oppdateringer! Og for det ande så står det "unknown" på hvilket program som driver den.. Sjekka i msconfig. Jeg har også slått av begge wdnupdate og rundll32.exe i msconfig i startupen .. og fjerne dem i regedit! Men alikevel så kommer de tilbake! dllmngr er også plagsom.. de lager masse ping i cs og laster masse opp...! Noen som har noen forslag? Blir glad for alt! Lenke til kommentar
fflex Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 hmm prøv dette. Kanskje hjelper... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Funker ikke .. ennå har jeg wdnupdate og rundll32.exe! De blir ikke detected som noen trussel/virus. Hjelp! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Process File: rundll32 or rundll32.exeProcess Name: Rundll32 Description: Microsoft "Run a DLL as an App". RUNDLL32 is the Microsoft Windows program that loads DLLs into memory so that they can be used by specific programs or by Windows. Company: Microsoft Corp. System Process: Yes Security Risk ( Virus/Trojan/Worm/Adware/Spyware ): No Common Errors: N/A rundll32.exe er tydeligvis ikke noen trussel.. wdnupdate derimot har jeg, i likhet med google, aldri hørt om... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå