Illmatic Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 hei. jeg har nettopp installert win xp pro. valgte å oppdatere fra winme, så de fleste programmene mine ble lagret. men lurer på et par ting: -jeg har kjørt auto update...den fant ikke så veldig mye tror jeg. burde jeg installere sp2 og hvor finner jeg det? -hertzen på skjermen min ble litt rar. veldig intens og irriterende. jeg har den på 70 nå, hjalp litt....noen andre råd? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg anbefaler at du tar en backup av alt du har og ta en ren installasjon av XP istedet. Oppgraderinger har en vane av å bli mer ustabil. SP2 er også å anbefale. Noen kan oppleve at SP2 ødelegger systemet, men dette er ganske lite sannsynlig. Angående frekvensen på skjermen. Av en eller annen grunn så har MS satt 60Hz som standard. Dette kan lett fikses. Legg inn driverene for skjermen din og skjermkortdriverene. Du kan ikke sette frekvensen høyere enn det skjermen tåler. Det kan hjelpe på dersom du legger inn driverene for skjermen din, da vil XP finne de rette frekvensene som den støtter. Det finnes også programmer som låser frekvensen i XP samt i spill. Det er i spill problemet som regel problemet oppstår. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 har lagt in nyeste drivere...men men, skal ha ny pc snart, gidder ikke installere på denne her på nytt.rart det med hertzen....kan sette den på max 85. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 et spm til: hvor finner jeg den innebygde brannmuren i win xp? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 start->kontrollpanel->høyreklikk nettverkstilkobling->egenskaper->brannmur sp2 på norsk er ikke klar enda Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Min datamaskin -> Mine nettverkssteder -> Vis nettverkstilkobling -> Høyreklikk på den tilkoblingen du bruker. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) et spm til: hvor finner jeg den innebygde brannmuren i win xp? Kontrollpanelet -> nettverk tilkobling -> "Velg den som kobler seg opp til nettet" Velg deretter Egenskaper og fanen Avansert (godt skjult ikke sant..) EDIT: Hehe.. 3stk som svarer samtidig gitt. Endret 25. august 2004 av TCi Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 (endret) kjører auto update nå....så feil i går, var bare selve updateren jeg instalerte da. men lurte på, blir sp1 installert av updateren nå? eller må den hentes et annet sted?kan jeg bruke brannmuren i xp samtidig med zonealarm uten kluss? Endret 25. august 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 bruker nå norman (virus og brannmur) og den innebygde brannmuren i xp. ser ut til å gå greit. men kan noen fortelle meg om sp1? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 har lasta ned sp1 nå....noen som veit når 2'ern kommer på norsk? Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 8 september skal visst Windows XP SP2 komme ut på Norsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå