Espensi Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Av og til når jeg skal avslutte maskinen(win 2000), slutter et program å svare. Det heter should not see me eller should not see this.. Jeg har aldri installert noe program med det navnet og jeg har nettop formatert c: Kan det være et virus, tviler egentlig for jeg har Norton antivirus med automatisk oppdatering. Noen som vet? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Muligens spyware - innstaller AdAware. Sjekk også hva som ligger i startup-folderen samt i "run"/"runservice" i registeret (regedit | søk). Lenke til kommentar
Cueball Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Hei! Jeg har også sett samme program "not responding" når jeg avslutter windows. Har scannet med både Norton AV og Ad-Aware med oppdaterte referanse-filer, men fant ingenting. Ingen som vet hva dette er? Lenke til kommentar
normal Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 jeg får det bare første gang jeg installerer via 4-in-1 driverene når jeg skal restarte. det kommer oppi 2 sek under "venter på at program skal avslutte" Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 "Should not see me" dukker noen ganger opp hos meg også. når jeg avslutter windows XP. Er temmelig sikker på at det er innebygget i windows. hvis ikke jeg tar feil så er det explorer som noen ganger har litt trøbbel med å avslutte. Lenke til kommentar
Wishmaster-KK Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Dere kjører tilfeldigvis ikke med en Ati grafikk kort eller via-tech chipset drivere, jeg vet ATI grafikk kort drivere har en installasjons vindu som heter akkurat det. Men jeg har aldri opplevd at den skal henge igjen når man prøver å slå av pc'en.. Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Det er nok bare windows ja. you may see the message "Ending Program...you should not see me" just as Windows shuts down for the restart. This message comes from Windows 2000. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Quote: On 2002-05-03 18:33, Wishmaster-KK skrev:Dere kjører tilfeldigvis ikke med en Ati grafikk kort eller via-tech chipset drivere, jeg vet ATI grafikk kort drivere har en installasjons vindu som heter akkurat det. Men jeg har aldri opplevd at den skal henge igjen når man prøver å slå av pc'en.. Ok. det er meget mulig. jeg har nemlig ATI drivere installert. det pleier ikke skje, og det tar bare 1-2 sekunder før den forsvinner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå