Illmatic Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 hei. jeg har nettopp installert win xp pro, valgte oppgradering, dvs at jeg beholdt alle mine tidligere filer. men antivirusen(norman) var borte. jeg fant fram install fila på en cd, skrev in nøkkelen og installerte (norman internett controll). brannmuren så ut til å virke, men ikke antivirusen. jeg har prøvd alt! oppdatet, installert på nytt, henta ned ny install fil, prøvd å installere kun antivirus....men det vil ikke la seg installere! nå vil ikke brannmuren heller......hvorfor? takker for svar..... Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 jeg kjørte gjennom win update, nå fungerer alt fint! Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 hmmm, egentlig skal det ikke ha så mye å si om du går innom Win update før du installerer antivirus. jeg har ikke updates på laptoppen en gang og det funker fint egentlig, jeg har selvfølgelig noen, men disse har jeg installert etter at jeg installerte Norton Internet Security 2003. det funker fett hos meg. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 samma det nå....funker fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå