heisand Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Hey Jeg bare lurte på om det finnes andre merker eller typer som pinnacle har, Som man kan bruke til og få ut "real time" film ut på en ekstra monitor?? Jeg bruker Premiere Pro... Endret 24. august 2004 av heisand Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jøsses, sygaste fonten på deg.. Jaja, uansett - du kan koble til kameraet ditt via FireWire (om du har) og koble kameraet til tven, da vil du få det realtime ut... Sett at kameraet ditt har DV-inn da Ellers heter det Premiere :o Lenke til kommentar
heisand Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Men jeg mente det at hvis jeg spiller den av på data skjermen så kommer det i Også på den "monitore" som video-OUT... men kjenner noen til andre typer enn dv 500,., den koster rundt 4000,- Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Det kommer på videomonitoren slik jeg sa det............................ Eller så missforsto jeg deg to ganger.. Du får se det når du trykker på play, med en gang på monitoren. Prøv det... Red: (når du trykker "Play" på pcen i Premiere - ja) Endret 24. august 2004 av Velmont Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 4000 er da ingenting Jeg betalte minst over 10.000kr den gangen jeg fikk mitt DV500 kort (og da fikk jeg det billig!). Det er lenge siden det... Men må bare si at dv500 er ikke noen bra løsning... og anbefaler ingen den. Var nesten mer fornøyd med studio10 kombinert med premiere 5.1. Det krevde mindre ressurser, var mer stabilt, og ikke minst... det var bedre kvalitet på videoen! Slapp også problemet med slow/fast motion. Ulempen var selvfølgelig at det ikke støtta DV. Får du RT ut på firewire inn/ut gangen din, så funker velmot sitt forslag ypperlig Lenke til kommentar
heisand Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 4000 er da ingenting Jeg betalte minst over 10.000kr den gangen jeg fikk mitt DV500 kort (og da fikk jeg det billig!). Det er lenge siden det... Men må bare si at dv500 er ikke noen bra løsning... og anbefaler ingen den. Var nesten mer fornøyd med studio10 kombinert med premiere 5.1. Det krevde mindre ressurser, var mer stabilt, og ikke minst... det var bedre kvalitet på videoen! Slapp også problemet med slow/fast motion. Ulempen var selvfølgelig at det ikke støtta DV. Får du RT ut på firewire inn/ut gangen din, så funker velmot sitt forslag ypperlig Men finnes det noe annet merke uten om pinnacle som har slike ting som lingner på DV 500?? Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Ja, det gjør det, men du finner det ikke noe billigere.... Man har Pinnacle dv500 og liqued edtion pro (som er minst dobbelt så dyr). Ellers har Matrox og Canopus noen kort. Men de er heller ikke billige... Billigste er å finne noen som selger brukt... Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) #salgsannonse fjernet av moderator. Hold slike ting til bruktmarkedet Endret 26. august 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå