Gå til innhold

NRK-lisens. HAAAAAAAAAAT! GRR

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mulig at det er sagt, men du kan fint vente noen måneder og deretter sende brev til dem å si at du har kvittet deg med tv apparatet for en eller annen grunn! De kan ikke si noe på det og de kommer ikke å sjekker (iallefall skjelden).

Til de som tviler på denne metoden så vet jeg ei som har gjort det!

Vel. Bakpå regningen jeg fikk stod det at du faktisk måtte melde i fra om hvem som har kjøpt TV'en hvis du selger den - altså gi dem et nytt offer. Er ikke det sykt så vet ikke jeg.

Lenke til kommentar
Mulig at det er sagt, men du kan fint vente noen måneder og deretter sende brev til dem å si at du har kvittet deg med tv apparatet for en eller annen grunn! De kan ikke si noe på det og de kommer ikke å sjekker (iallefall skjelden).

Til de som tviler på denne metoden så vet jeg ei som har gjort det!

Vel. Bakpå regningen jeg fikk stod det at du faktisk måtte melde i fra om hvem som har kjøpt TV'en hvis du selger den - altså gi dem et nytt offer. Er ikke det sykt så vet ikke jeg.

Ikke finn deg i det. Bare la vær. De kan ikke bare komme og forlange ditt og forlange datt.

Lisens meg langt oppi rasshølet. Jeg skal faen meg kjøpe tv og si fra til NRK at jeg har TV og at jeg driter i betale no jævla lisens, også rive ut den jævla tv tuneren og sende den til NRK. Så kan de sitte der og klø seg i rasset med de forpulte sameprogrammene sine.

Lenke til kommentar
Siden hybelhuset til Marvil hadde besøk for kort tid siden er det vel ikke lenge til de er på hybelhuset mitt heller... Får mobilisere anti-lisensmann-forsvaret her tenker jeg. Alltid noen som blir tatt :D

Jeg tror du kan kalle det én husholdning hvis foreldrene dine betaler for hybelen/leiligheten din. Men så er det å bevise det da, mens lisensmannen står der og skal ha underskriften din på at du har mottagerutstyr.

Er det ikke bare å la være å skrive under?

Lenke til kommentar

Jeg kjenner noe som skrev brev til dem at de hadde satt tv'en på loftet da den var lite brukt, og de skulle melde ifra til NRK når de tok den i bruk igjen. Den bet de på.

Du kan også si at du har gitt tv'en til din mor eller far som sikkert allerede betaler NRK lisens.

Du kan også si at tv'en har gått i stykker.

Men hva skal man med tv da ? Fotballkamper kan du se på pub'n og ellers så har man venner og pc'en.

NRK lisensen er nok bare straffa for at du er for lat til å finne på annet :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...