total Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 de har uansett ikke noe bevis for at jeg eier eller har sett på tv. men nå holder jeg jo fan på å drite på meg hver gang det smeller i døra :O Lenke til kommentar
Folo Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 hmm, hvorfor er det så sinnsykt mye reklame på www.nrk.no, tv, radio og internett burde alle være reklamefrie spør du meg! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Mulig at det er sagt, men du kan fint vente noen måneder og deretter sende brev til dem å si at du har kvittet deg med tv apparatet for en eller annen grunn! De kan ikke si noe på det og de kommer ikke å sjekker (iallefall skjelden). Til de som tviler på denne metoden så vet jeg ei som har gjort det! Vel. Bakpå regningen jeg fikk stod det at du faktisk måtte melde i fra om hvem som har kjøpt TV'en hvis du selger den - altså gi dem et nytt offer. Er ikke det sykt så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Mulig at det er sagt, men du kan fint vente noen måneder og deretter sende brev til dem å si at du har kvittet deg med tv apparatet for en eller annen grunn! De kan ikke si noe på det og de kommer ikke å sjekker (iallefall skjelden). Til de som tviler på denne metoden så vet jeg ei som har gjort det! Vel. Bakpå regningen jeg fikk stod det at du faktisk måtte melde i fra om hvem som har kjøpt TV'en hvis du selger den - altså gi dem et nytt offer. Er ikke det sykt så vet ikke jeg. Ikke finn deg i det. Bare la vær. De kan ikke bare komme og forlange ditt og forlange datt. Lisens meg langt oppi rasshølet. Jeg skal faen meg kjøpe tv og si fra til NRK at jeg har TV og at jeg driter i betale no jævla lisens, også rive ut den jævla tv tuneren og sende den til NRK. Så kan de sitte der og klø seg i rasset med de forpulte sameprogrammene sine. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Jeg har ikke tenkt til å rive ut min tuner da.. Menneh, hvis man ikke betaler regningen som kommer i posten, så kan de faktisk ta pengene ut av lønnen din Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Siden hybelhuset til Marvil hadde besøk for kort tid siden er det vel ikke lenge til de er på hybelhuset mitt heller... Får mobilisere anti-lisensmann-forsvaret her tenker jeg. Alltid noen som blir tatt Jeg tror du kan kalle det én husholdning hvis foreldrene dine betaler for hybelen/leiligheten din. Men så er det å bevise det da, mens lisensmannen står der og skal ha underskriften din på at du har mottagerutstyr. Er det ikke bare å la være å skrive under? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg har ikke tenkt til å rive ut min tuner da.. Menneh, hvis man ikke betaler regningen som kommer i posten, så kan de faktisk ta pengene ut av lønnen din ? Trodde regninger som ikke ble betalt gikk til inkasso jeg ? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Vel, om den går til inkasso før eller etter vet jeg ikke, men siden dette er en stats-eid ting så kan de faktisk trekke det fra lønnen din. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Det må vel faktisk godkjennes av firmaet man jobber i først... ? Ellers blir det jo tyveri.. På en måte... Loven er vel over staten? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Noen som synes staten har for mye makt? JA Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg kjenner noe som skrev brev til dem at de hadde satt tv'en på loftet da den var lite brukt, og de skulle melde ifra til NRK når de tok den i bruk igjen. Den bet de på. Du kan også si at du har gitt tv'en til din mor eller far som sikkert allerede betaler NRK lisens. Du kan også si at tv'en har gått i stykker. Men hva skal man med tv da ? Fotballkamper kan du se på pub'n og ellers så har man venner og pc'en. NRK lisensen er nok bare straffa for at du er for lat til å finne på annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå