PlatinumFlyer Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Ikke noe inkasso der i gården nei! De har vel faktisk rett til å trekke direkte fra lønnen din etter en eller to purringer Har hørt det jeg også, siden det er snakk om statlig selskap kan de ta det fra inntekt osv. Det er sykt. Det er fordi det er en avgift... KringkastingsAVGIFT.. Offisielt er det vel bare NRK som er inndriver på vegne av Kulturdep. Men akkurat som med årsavgiften, bruker man ikke tid og penger på inkasso, man kontakter arbeidsgiver og får det trukket.. Staten har visse fordeler! I samme omgang: Privatisér NRK! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 I samme omgang: Privatisér NRK! kan bare legge ned hele dritten for min del Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hvem ser på NRK anyways ? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hvem ser på NRK anyways ? Jeg. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Er ikke den kringkastingsavgiften for å dekke utgifter til det bakkesendte tv-nettet også da? masse antenner opp diverse fjell? Vi som bruker satelitt burde sluppet denne håpløse avgiften.. Hvordan kan NRK forsvare prisen, når du får satelittabonnement til samme pris? Kan ikke tro det er billigere å skyte opp masse satelitter.. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hvem ser på NRK anyways ? Jeg og. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 NRK er beste kanalen i Norge. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 NRK er beste kanalen i Norge. Ikke når du tar prisen i betraktning Lenke til kommentar
lie Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg gikk på Folkehøyskole ett år. Plutselig, midt under gym timen, fikk jeg en beskjed over høytalerene om at det var tlf til meg. Jeg gikk så og tok denne tlf. Det var fra kringkastings... osv. whatever.(husker ikke helt hvordan det staves) De sa at jeg ikke hadde betalt TV lisensen, og lurte på hvorfor jeg ikke hadde betalt den. Jeg har ikke fått noen regning, sa jeg. Jo, ikke ljug for meg, sa damen på tlf. Ljuger ikke sa jeg. Går jo på folkehøyskole om dagen. Og har aldri eid en TV i mitt liv. Det er 3 TV'r på hele skolen, og ingen av disse er mine. Så skulle hun sjekke det opp,å ringe meg tilbake. *venter på TLF enda* (Det var høsten 1999) Lenke til kommentar
likferd Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Lisensinnkrevingen minner litt om mafiavirksomhet.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Lisensinnkrevingen minner litt om mafiavirksomhet.. Enig. Reneste terroren. Ringer på telefon og banker på dører. Satanskapet kom kl 20:30 i går. Ante fred og ingen fare Der tok jeg skammelig feil, gitt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 En god grunn til å investere i et kikkehull i døren og en liten knapp til en fallem som leder ned til et krokodille-basseng. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 En god grunn til å investere i et kikkehull i døren og en liten knapp til en fallem som leder ned til et krokodille-basseng. Ikke gi meg idèer nå.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Det finnes en innrettning som kan visefjernsynsbildet ditt på en monitor. Nøyaktig hvordan den funker aner jeg ikke, men jeg vet det eksisterer. Dette er et apparat som kan fange opp elektromagnetisk støy som sendes ut, spesielt fra skjermr med bilderør. Tror det finnes tekninkker for LCD og, men de er litt mer intrikate. Det er utrolig hvor langt signalene går uten stort tap av kvalitet. Forsvarets Forskningsentre har helt ville bur for å sørge for å drepe dette. Ellers synes jeg det er kjipt gjort å drive å svartmale lisensinnkreverne, som tross alt bare gjør jobben sin. De fleste er sikkert koselige å prate med om man tar en hyggelig tone selv. Det er rart at det faktisk er dere som er "forbryterne" her, men allikevel presterer dere å vri det til at dere er uskyldige små ofre for satan og vennene hans. Blir litt oppgitt... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Du skjønner vel at det er surt å betale nærmere 2000kr for en tjeneste man ikke benytter.. sist gang jeg så fast på NRK, var tiden før TV2 kom på luften. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Så gjør noe med det gjennom rette kanaler da, ikke sitt der og snakk dritt om NRK eller lisensinnkreverne. Det hjelper liksom ikke. Bryter du loven er det din feil uansett. Husker noen kommentarer fra deg selv i tråden om han som kjørte litt fort i tunell Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Hvem ser på NRK anyways ? Jeg. Autofil herjer! Edit: Får å ikke glemme Top Gear! Endret 25. august 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Så gjør noe med det gjennom rette kanaler da, ikke sitt der og snakk dritt om NRK eller lisensinnkreverne. Det hjelper liksom ikke. Bryter du loven er det din feil uansett. Husker noen kommentarer fra deg selv i tråden om han som kjørte litt fort i tunell Man skader ikke andre (utenom NRK da) ved å la være å betale lisens. Derimot kan det være svært risikabelt både for andre og deg selv å kjøre for fort. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Så gjør noe med det gjennom rette kanaler da, ikke sitt der og snakk dritt om NRK eller lisensinnkreverne. Det hjelper liksom ikke. Bryter du loven er det din feil uansett. Husker noen kommentarer fra deg selv i tråden om han som kjørte litt fort i tunell Tja, jeg betaler faktisk lisensen, selv om det er sure penger. Skal du sammenligne det med tunnel-tråden, så burde jeg vel egentlig banket opp innkreverne og stjålet lommebøkene deres, og oppfordret alle andre til å gjøre det.. eller noe sånt. Forslagene med fallemmer, krokodille-basseng og rødglødende klyper bør man også ta med en klype salt. Jeg mener ikke dette på ordentlig. End of disclaimer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå