T.F.T Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Nope, har du TV må du nok pent betale. og hvis du nekter ? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 De kan stå med utstyr utenfor og sjekke om du bruker det Også hvis du har kabel-TV? Hvordan fungerer det? Mulig de kan finne ut noe hvis du har en god gammeldags antenne, eventuelt en parabol, men med cabel-TV blir det vel litt værre? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 De kan stå med utstyr utenfor og sjekke om du bruker det Også hvis du har kabel-TV? Hvordan fungerer det? Mulig de kan finne ut noe hvis du har en god gammeldags antenne, eventuelt en parabol, men med cabel-TV blir det vel litt værre? Vel, om du har kabeltv så vet de jo om at du har TV siden kabelselskapet sikkert sladrer. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Nope, har du TV må du nok pent betale. og hvis du nekter ? Da får du purring, og så går den vel til inkasso. Også baller det på seg til NRK har tatt fra deg gård og grunn. Onde NRK. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Siden hybelhuset til Marvil hadde besøk for kort tid siden er det vel ikke lenge til de er på hybelhuset mitt heller... Får mobilisere anti-lisensmann-forsvaret her tenker jeg. Alltid noen som blir tatt Haha.. Han sa vertfall at han skulle komme igjen.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 En dag skal jeg lage en underskiftskampanje mot denne ondskapen. NRK, ph34r!!!! Lenke til kommentar
hce Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) De kan stå med utstyr utenfor og sjekke om du bruker det Kabelselskapet kan gjøre det ja, men de har ikke lov til å videreformidle til lisensmannen. Prosessen er ganske enkel, de måler bare motstanden i kabelen, er den "korrekt" betyr det at en mottaker er koblet til. Hvis lisensmannen påstår man har TV kan man vennlig spørre hva slags bevis han har. Ingen bevis, så ber man mannen gå på en høfflig måte. Begynner han å pjatte så kan man gjenta at personen ikke har noen hjemmel i norsk lov til å komme inn å undersøke hva du har i ditt hus/leilighet. Lisensmenn er lurendreiere Endret 25. august 2004 av hce Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Nope, har du TV må du nok pent betale. og hvis du nekter ? Da får du purring, og så går den vel til inkasso. Også baller det på seg til NRK har tatt fra deg gård og grunn. Onde NRK. det er da helt villt men, hvilken rett har nrk å pålegge oss lisens betaling da ? eller, med andre ord, tvinge oss til å betale for å se på de andre kanalene, som tv2 og tv norge ? eller tar jeg helt feil her nå ? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 De har desverre staten på sin side Lenke til kommentar
hce Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Nope, har du TV må du nok pent betale. og hvis du nekter ? Da får du purring, og så går den vel til inkasso. Også baller det på seg til NRK har tatt fra deg gård og grunn. Onde NRK. det er da helt villt men, hvilken rett har nrk å pålegge oss lisens betaling da ? eller, med andre ord, tvinge oss til å betale for å se på de andre kanalene, som tv2 og tv norge ? eller tar jeg helt feil her nå ? Du betaler for å kunne ta imot signaler i et frekvensområde, ikke for å se på NRK. Si for all del ikke at du ikke ser på NRK/NRK2, eller at du bare får inn TV2. Da er du screwed... Endret 25. august 2004 av hce Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Burde stengt ned hele "vanlig sending" opplegget og tvunget alle til å bruke parabol, så slipper man i hvert fall å få de jævlene på døren, og folk som kun vil se film kan gjøre det UTEN å betale den stygge lisensen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Nope, har du TV må du nok pent betale. og hvis du nekter ? Da får du purring, og så går den vel til inkasso. Også baller det på seg til NRK har tatt fra deg gård og grunn. Onde NRK. Ikke noe inkasso der i gården nei! De har vel faktisk rett til å trekke direkte fra lønnen din etter en eller to purringer Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jaja. Uansett er de onde og burde klypes i nesen med rødglødende ildtenger. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 jeg forstår. galskap etter min mening Lenke til kommentar
hce Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jaja. Uansett er de onde og burde klypes i nesen med rødglødende ildtenger. Er det slik du setter en piercing på folk Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Nei, da bruker man nåler og ikke-rødglødende klyper. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 De kan stå med utstyr utenfor og sjekke om du bruker det Også hvis du har kabel-TV? Hvordan fungerer det? Mulig de kan finne ut noe hvis du har en god gammeldags antenne, eventuelt en parabol, men med cabel-TV blir det vel litt værre? Det finnes en innrettning som kan visefjernsynsbildet ditt på en monitor. Nøyaktig hvordan den funker aner jeg ikke, men jeg vet det eksisterer. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Det verste er at du må betale lisens til NRK selv om du ikke får inn den forbanna kanalen Ikke glem de som ikke får inn begge kanalene da! E76 - Ein kanal , genial sang Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Ikke noe inkasso der i gården nei! De har vel faktisk rett til å trekke direkte fra lønnen din etter en eller to purringer Har hørt det jeg også, siden det er snakk om statlig selskap kan de ta det fra inntekt osv. Det er sykt. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Staten norge minner meg om en treffende historie jeg fant i et gammelt Donald Duck blad Historien handlet om at b-gjengen tok over som skatteinnkrevere, og fant på nye avgifter og skatter, som "eldreskatt", "fritidsskatt", "ferieskatt" og mye annet morro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå