Jooakim Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 En eller annen Simpsons episode:Homer skal ta en løgndetektor test, først forklarer en dame at hun skal stille ham noen spørsmål, som han skal svare ærlig på. Så sier hun - Do you understand? - Yes, sier Homer *Løgndetektoren sprenger* Skal se om jeg får tak i en liten filmsnutt link til det, men kan ikke love noe. Noen andre: -Im Bart Simpson, who the hell are you? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 -Im Bart Simpson, who the hell are you? Jeg vil ikke akkurat gale den geniale. Eller morsom, for den saks skyld. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) OFFTOPIC: Hvorfor kan jeg ikke laste opp Mp3 filer? eller WAV filer, hvilke filer kan jeg laste opp? Endret 1. september 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hvorfor kan jeg ikke laste opp Mp3 filer? eller WAV filer, hvilke filer kan jeg laste opp? Og hva hadde denne uttalelsen med filmsitater å gjøre?? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hvorfor kan jeg ikke laste opp Mp3 filer? eller WAV filer, hvilke filer kan jeg laste opp? Og hva hadde denne uttalelsen med filmsitater å gjøre?? Et lydklipp av et filmsitat, perhaps? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) prøver nå kan ligne litt på "Fucking... What the fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... FUCK" Endret 1. september 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 har et genialt sitat fra Scarface spillet: du kjører på en tilfeldig forbigående så kan du ''taunt'' de etterpå. Walk faster you dum fuck! Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Fra "V for Vendetta": V: Would you... dance with me? Evey Hammond: Now? On the eve of your revolution? V: A revolution without dancing is a revolution not worth having! Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hele Monty Python and the Holy Grail. Arthur: RIGHT! (He chops off the black knight's leg with his sword)Black Knight: (hopping) Right! I'll do you for that! Arthur: You'll *WHAT*? Black Knight: Come 'ere! Arthur: (tiring of this) What're you going to do, bleed on me? Black Knight: I'm *INVINCIBLE*! Lenke til kommentar
Tweaking Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Sitat fra Jarhead: Lieutenant Colonel Kazinski: "Ooohh.. I just felt my dick move! " :!: Staff Sgt. Sykes: "You take what you know, and then you multiply. Please don't use your dicks. They're too small, and I can't count that high. I don't wanna hear, "400,000 inches." Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Homer Simpson: "I am so smart I am so smart, S-M-R-T, i mean S-M-A-R-T" + mange andre fra Simpsons og Futurame. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) "Forget it, Jake. It's Chinatown." EDIT: Homer Simpson: "I am so smart I am so smart, S-M-R-T, i mean S-M-A-R-T" 7034886[/snapback] Faktisk så skulle Castellaneta si S-M-A-R-T, men så glemte han a'en når de spilte den inn, men den ble med siden det var bedre på den måten. Endret 9. oktober 2006 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå