Jooakim Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Min favoritt er nok: "Are you talkin' to me? There's nobody else around here, so you must be talkin' to me" -Taxi Driver Endret 30. januar 2007 av Sipi Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hele The last boyscout er fylt av kjekke og morsomme komentarer, for eksempel denne: "Milo : You think you are so fucking cool, don't you? You think you are so fucking cool. But just once, I would like to hear you scream in pain... Joe Hallenbeck : Play some rap music" Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 ''Anyone that runs is a VC, anyone that doesn't, is a well diciplined VC'' Full Metal Jacket ''That is the ugliest thing I have ever saw'' Lilo & Stitch Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 If you only could see what i have seen with your eyes. Blade Runner Lenke til kommentar
atlef Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Bender : Bite my shiny metal ass! Fry: It's not that shiny! Hehe, bare digger Futurama. Mvh Meg. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 ''Luke, I am your father.'' ''Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!'' Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Im Bender, please insert gurder Lenke til kommentar
eught Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 "We grow copious amounts of ganja, yeah?" "Yeah" "And you're carrying a wasted girl, and a bag of fertilizer. You don't look like your average horti-f***in-culturist" Lock, Stock & Two Smoking Barrels. Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 "Always know if the juice is worth the squeeze!" -Kelly, fra The Girl Next Door Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Mr Blonde: Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite? -Reservoir Dogs The Wolf: If I'm curt with you, it's because time is a factor here. I think fast, I talk fast, and I need you guys to act fast if you want to get out of this. So, pretty please - with sugar on top... clean the fuckin' car. -Pulp Fiction Kilgore : Charlie don't surf! -Apocalypse Now Teddy : Ya know, I've had more rewarding relationships... but at least I can keep telling the same jokes. -Memento Til slutt kommer kommentaren som ga meg frysninger gjennom hele kroppen: HAL : I'm sorry Dave, I'm afraid I can't do that. -2001 Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Tony Montana : I kill a communist for fun, but for a green card, I gonna carve him up real nice. (Scareface) Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Josè: "I'm Josè, and I kill people for money" Mafiaduden: "Josè, were friends" Josè: "Friends? Aaaah. Then I kill you for nothing!" Fra filmen Hard Cash Tror det var noe sånt, hvis jeg ikke husker helt feil. Gjerne rett meg. Lenke til kommentar
Toddy Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 "Time will show", Tvmannen i Flålypa Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Bad guy trekker kniven for å true: Crocodille dundee "that ain't no knife, this is a knife" og han trekker machete. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 "I kick ass for the Lord!" -Father McGruder fra Dead Alive (aka Braindead) Presten sier det før han går løs på en gjeng zombier med bare nevene ellers har jo Evil Dead2 og Army of Darkness et par geniale sitater alt jeg kommer på nå;p Lenke til kommentar
Levicom Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 "Dude, wath the fuck" eli - the girl next door Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Prestefar:Du har vært på syndens bule, djevelens tilholdssted. Du har vært på Kafeen!! Fra "Søndagsengler" Syns den er hysterisk (på flere måter..) Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 "If something's hard to do, then it's not worth doing" - Homer Simpson. Personlig synest jeg at Homer fortjente tittelen som tidenes største amerikaner! På 2. plass var Abraham Lincoln, på 3. plass var Martin Luther King, og på 4. var Mr.t. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 <insert random simpsons-quote> Lenke til kommentar
andesam Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 bad boys 2 (egentlig en sugen film, men ett litt bra sitas): I don`t know you, but it seems like you are about to do something stupid. Im in. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå