lysbryter Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Jeg begynner å få lite svart blekk igjen på min Canon S450. Det er en svart Canon BCI-3eBK patron jeg trenger. Hvor får jeg tak i dette billigst mulig? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 patronen koster 119,- veil. pris. er vel ikke så mye penger å spare på kjøpe den på web lissom...hehe Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2002 Hvor koster den 119,- veiledende? Tenkte ikke bare på nettbutikk jeg da. :smile: Her har de forresten uoriginale patroner til halv pris omtrent. Er det noe å gå for da http://www.blekkskriveren.no/patroner/Cano...on_patroner.htm Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Kjøp hos blekkskriveren.no. Det har eg sjøl gjort med mine to skrivarar og med den skrivaren eg har no sette eg i den uorignale midt i utskrifta av eit A4-bilde uten å sjå forskjell på kvalitet. Så det er ingenting å seie på kvaliteten sjøl om prisen er så lav! Lenke til kommentar
johanjr Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 http://www.blekkpatron.no er enda billigere! Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2002 Noen som har erfaringer med blekkpatron.no? Lenke til kommentar
born_yesterday Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Jeg har hatt en lengre prat med han som er den norske guruen på Canons skrivere, og han forteller meg at det ER stor forskjell på blekk, originalt eller uorginalt. Farger som ser tilsynelatene like ut fra utsiden (når du ser blekkpatronen), kan gi helt forskjellige farger på trykk. Har selv en S800 (fotoskriver), og tenkte jeg skulle prøve med blekk som bl.a. passer til S450 (da jeg hadde dette liggende), men dette ble langt fra anbefalt. Gjør som du vil du, men jeg kjøper kun originalt heretter! ;o)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå