m4tz Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) er d noen som har eller kan skrive en god guide til å instalere windows på en socket 754 med sata hd på forhand takk Endret 24. august 2004 av m4tz Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Har du problemer med å få det til? Fortell i såfall hva som er problemet så får du sikkert litt mer respons. Lenke til kommentar
m4tz Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 jeg har en sata men jeg klarer ikke å instalere windows, og skal man ikke instalere drivere til sata disken ved å trykke f6? Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 jeg har en sata men jeg klarer ikke å instalere windows, og skal man ikke instalere drivere til sata disken ved å trykke f6? Joda. Hva er problemet? Lenke til kommentar
m4tz Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 d skjer ingen ting når jeg trykker f6 og jeg har i den disketten jeg fikk med. Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 d skjer ingen ting når jeg trykker f6 og jeg har i den disketten jeg fikk med. Det skjer ikke noe med en gang, men ber den ikke om disketten senere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå