milan Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Hei, har kjøpt meg ny skjerm (Compaq 900p trinitron) men skjermen er definert som Plug and Play skjerm. Hvordan legge inn drivere slik at det blir riktig? Jeg har Winxp, har lastet ned drivere fra Compaq, men får ikke innstalert den riktig... Lenke til kommentar
milan Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2002 prøvde å kjøre Refresh fix for Xp, da fikk jeg ikke satt ting høyere enn 85 hz, skulle gjerne hatt 120 hz slik det er støtte for i skjermen. Det har sikkert noe med at skjermen er definert som plug and play...? Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Driver: http://www.compaq.com/support/files/monitors/p900.html Lenke til kommentar
milan Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2002 joda, takk. Men når jeg skulle legge dem inn må jeg krysse av for hvilken modell jeg har, og jeg fant ikke 900p der. 910 og 920 var der men ikke 900.. Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Beklager, så ikke at du allerede hadde funnet driver. Kryss av for "any other monitor", det eneste programmet gjør er å kopiere en .inf fil til windows-katalogen din. Du må uansett etterpå selv gå inn på display/settings/advanced/monitor/properties og endre driver fra Plug and Play til Compaq P900. Lenke til kommentar
milan Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2002 Takk. Fant ut hva som var feil...jeg har OS lagt inn på D:...ikke lurt. Det var derfor det bare ble tull. La inn alt på nytt, nå C:. Da gikk alt bra ! Takk for hjelp likevel ! Lenke til kommentar
lille_robert Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 jeg lurer på om det går an og få bedre oppløsing på en plug and play-skjerm på en berbar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå