Gå til innhold

Trenger et stereo anlegg...hjelp ?

Anbefalte innlegg

Jeg har 4000 og bruke skal ha Stereo anlegg.. men må ha litt lyd i det da.

Og det skal ikke stå i så stort rom ca. 5m x 5m rom

noen iderer ?

trenger alt.... har ikke noe :no:

helst kjøpe alt fra samme nettside\butikk. men gode tilbud og penger og spare er også bra :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

forsterker og høytalere... ikke CD ,DVD osv. det har jeg

Bruker XBOX en til Musikk Osv også DVD egentlig da men det følger med i pakka , kan selle den for en billig penge :D har også ca. 5 DVD spillere i tillegg :thumbup: men det er ikke mange av de som er bra da ... det er noe helt annet. Poenget er at jeg ikke trenger ''ALT'' alikevell tengte ikke på CD spiller jeg .

Endret av Chris_p4_2.8@800
Lenke til kommentar
Bruker XBOX en til Musikk Osv også DVD egentlig da men det følger med i pakka , kan selle den for en billig penge :D

Der har du et bra alternativ. Hvis du har TV på rommet, kan du spille også. Kjøp noen fete høyttalere i tillegg, og du har konge anlegg. Har du ikke TV, kan du sikkert skaffe en gammel greie brukt... sånn liten en. Er jo egentlig bare for musikken sin del?

Lenke til kommentar
Eltax Millenium 500

og

Pioneer Receiver VSX-D712-K

Og så får du en brukt CD-spiller av dine foreldre eller no sånt...

Når man er ute etter stereoanlegg kjøper man IKKE en flerkanalsreceiver og ELTAX-møl :roll:

Mitt forslag er noe ala dette:

Forsterker: Enten denne eller denne

Høyttalere: stativ eller gulv

Ville gått for den kraftigste forsterkeren sammen med gulvhøyttalerne, men det er opp til deg. Hvis du er villig til å strekke deg LITT mer, er Dali Concept 6 en glimrende høyttaler i forhold til prisen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...