Sir_cruz Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg har 4000 og bruke skal ha Stereo anlegg.. men må ha litt lyd i det da. Og det skal ikke stå i så stort rom ca. 5m x 5m rom noen iderer ? trenger alt.... har ikke noe helst kjøpe alt fra samme nettside\butikk. men gode tilbud og penger og spare er også bra Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Du vil bruke 4000 på cd spiller, forsterker og høyttalere? Mitt tips: Kjøp brukt. Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 skal du ha sånn mikroanlegg, eller tenkte du på separat forsterker, cd spiller og høytalere? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Eltax Millenium 500 og Pioneer Receiver VSX-D712-K Og så får du en brukt CD-spiller av dine foreldre eller no sånt... Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 (endret) forsterker og høytalere... ikke CD ,DVD osv. det har jeg Bruker XBOX en til Musikk Osv også DVD egentlig da men det følger med i pakka , kan selle den for en billig penge har også ca. 5 DVD spillere i tillegg men det er ikke mange av de som er bra da ... det er noe helt annet. Poenget er at jeg ikke trenger ''ALT'' alikevell tengte ikke på CD spiller jeg . Endret 26. august 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 STERIO PAKKA TIL STRANDBERG SONY DVP-NS355 DVD spiller SONY STR-DE197 forsterker SONY SS-MF450 3999.- er det bra Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hvor får du kjøpt den pakka? Hvorfor kjøpe den pakka der hvis det er med DVD spiller noe som du har? Heller legge mere penger i et oppsett uten DVD, CD og det du har... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Bruker XBOX en til Musikk Osv også DVD egentlig da men det følger med i pakka , kan selle den for en billig penge Der har du et bra alternativ. Hvis du har TV på rommet, kan du spille også. Kjøp noen fete høyttalere i tillegg, og du har konge anlegg. Har du ikke TV, kan du sikkert skaffe en gammel greie brukt... sånn liten en. Er jo egentlig bare for musikken sin del? Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Eltax Millenium 500og Pioneer Receiver VSX-D712-K Og så får du en brukt CD-spiller av dine foreldre eller no sånt... Når man er ute etter stereoanlegg kjøper man IKKE en flerkanalsreceiver og ELTAX-møl Mitt forslag er noe ala dette: Forsterker: Enten denne eller denne Høyttalere: stativ eller gulv Ville gått for den kraftigste forsterkeren sammen med gulvhøyttalerne, men det er opp til deg. Hvis du er villig til å strekke deg LITT mer, er Dali Concept 6 en glimrende høyttaler i forhold til prisen! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 gulv Har disse selv. Gir, som det står på siden, utrolig mye lyd for pengene. Anbefales hvis du må ta hensyn til budsjettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå