OlavRo Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hei Noen som har tips til korleis ein vert kvitt spyware Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Dette programmet er veldig bra : Spybot Search & Destroy. Lenke til kommentar
agony Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 adaware er ikke så dumt heller Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Bruker begge om hverandre jeg, er et par ting adaware ikke får med som spybot får med og vice versa. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Legg til CWShredder og HiJack This til verktøykassa. Det er noe som heter Pest Patrol, men har ikke sett noen grunn til å ta det i bruk så lenge man har tilgang til de nevnte... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hva med denne : http://www.emsisoft.com/en/ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Ad Aware og Spybot er de to beste og mest brukte programmene. De tar 99% av alle problemer, fungerer de ikke, så er det gjerne mer spesifikke greier du trenger. Lenke til kommentar
*MIB*Viking Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 et produkt som er SVÆRT bra: Bulletprood spyware remover- finner mye som hverken adaware eller Spybot finner- Kjører du omvendte så er det ITTENO! Lenke til kommentar
Opus Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Feilpostet, flyttes til "Programvare -> Sikkerhet". Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Bruker å stenge systemgjenopprettingen og starte i sikkermodus jeg. Så kjører jeg de verktøyene jeg mener er nødvendige for å fjerne rusket, påfulgt av en runde med regcleaner. Knekte TSS.EXE på en maskin i går på denne måten...slettet .exe filen manuelt da riktignok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå