Zepticon Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hvor finner jeg en guide til hvordan jeg setter kabelstømper på ledningene fra PSU? Hvordan molexkontaktene skal taes ut osv... Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 molexene må vel av ja, er ikke sikker på hvordan de skal tas av, men sikkert noen som vet. Lenke til kommentar
puts Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Det er en lliten metallsak som stikker ut fra hver side av hver pin i molexen. Den fungerer som en fiskekrok eller noe, men det er bare å stikke f.eks. en nål inn og løsne de Lenke til kommentar
christiansommerfelt Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 jeg tok og kuttet en antenne på tuppen (der hvor den er litt større en molex kontakten, så du kan pinnene kommer opp i antennen) stakk den ned og da dyttet de fiskekrokene inn så var det bare og ta ut bak fra...kjempe enkelt... Lenke til kommentar
_Dude_ Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 hmm er ikke sikker på at det er riktig kabel jeg tenker på men jeg tok bare kabelstrømpen over den.. brukte sinnsykt lang tid da men men det funka nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå