tezamno Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hei, har nettopp rensket hardisken på en gammel pc og innstallert win2k. (skal gi den bort). Oppdatert med alle servicepakker og drivere. Alt ser ut til å fungere fint. Helt til jeg prøver å komme inn på controlpanel. Får da en ikke ukjent feilmelding:"explorer.exe har generert en feil og vil bli lukket av windows" Etter noene sekunder lukker windows controlpanel. Det sies også at det blir skrevet en feillogg. Noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 hvor mye RAM er det i den ? Lenke til kommentar
tezamno Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 256mb sdram Lenke til kommentar
tezamno Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Fant feilen. Det var en oppdatering på skjermdriveren som window update prakket på meg som var synderen. Da jeg avinnstallerte den og innstallerte den siste nvidia driveren fungerer alt som det skal. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Windows-spørsmål skal i Windowskategorien. Det er derfor den er her. Flyttes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå