danielR Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Støtte tilfeldigvis på en krypende snikmorderninja en kveld jeg var ute med kameraet mitt. Klarte akkurat å få tatt et bilde av ham i det lille øyeblikket han stod stille, før han raskt og lydløst forsvant over hustakene. ..foreløpig siste bilde i serien "Mørke bilder" (de andre ligger her). Bildet er fortsatt tatt med Nikon CP4300, pluss fisheye-konverter, croppet litt og justert i Photoshop. Hva synes dere? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg syns det var et kult bilde. Se om du klarer å finne mer slike krypende snikmorderninjaer. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Kult bilde ja selvom eg syns sementblokken var litt for lyst. Etter min mening that is. Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Tøft det der, tror jeg tar det som bakgrunnsbilde jeg Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Kult bilde ja selvom eg syns sementblokken var litt for lyst. Etter min mening that is. ja var litt lys her på skjermen, men på papiret tipper jeg man må ha såpass kontraster.. kult bildet forresten. skumle de der krypende snikmorderninjaene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå