DezTruckTor Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hei Jeg holder på å lage en hjemmeside, og jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å forbedre headeren. Her er linken til siden: [url="http://213.161.226.79/test.php"]Min internettside[/url] Da er det bare å kommentere i vei, så skal jeg oppdatere fortløpende... Lenke til kommentar
Klette Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 HVa med å ha noe i headeren ? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Dette var ikke mye å gi kritikk/forslag på. En helt tom, grå side. Foreslår at du legger _litt_ mer arbeid i siden og spør på nytt igjen da. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Noen forslag til hva jeg kan putte der? Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Dette var ikke mye å gi kritikk/forslag på. En helt tom, grå side. Foreslår at du legger _litt_ mer arbeid i siden og spør på nytt igjen da. Den er ikke helt grå, den er svart... Og den er ikke tom... Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Noen forslag til hva jeg kan putte der? Det trengs ikke så mye, men en god start er ofte å fyre opp Photoshop eller et annet program du liker, laste ned et pent bilde fra sxc.hu og leke litt med fonter og effekter. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Den er ikke helt grå, den er svart...Og den er ikke tom... Den siden JEG får opp er iallefall nesten utelukkende grå, med litt svart og grått dilldall på toppen. Dilldallet kan ikke regnes som design, innhold eller liknende, derfor kaller jeg siden tom. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hva slags Headquarter er det snakk om? Regner med at det er til et spill. Hva med å sjekke hva som finnes av logoer og annen grafikk som er typisk for spillet? Og når det er snakk om Headquarter, så er vel kart, nettverk, plansjer og slogans greie utgangspunkt for mer grafikk. Kirikiri Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Noen forslag til hva jeg kan putte der? Lorem Ipsum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå