Gå til innhold

Jeg har laget en hjemmeside

Anbefalte innlegg

Vises feil (forhåpentligvis) i Safari, orker ikke laste opp bilde nå, men det ser sånn ca sånn ut:

|     |
|___|____________
     |                      |
     |       Innhold    |
     |                      |
     |____________|

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjære HolgerLudvigsen, det er da unødvendig å starte en helt ny tråd uten at du har endret stort på designet ditt!?

Du snakker så fint om marketsføring, men hvorfor bruker du fortsatt tunge grafiske elementer på din webside?

Websiden din, sånn den er nå, vil ta ca. 14-15 sekunder å laste for en modem/ISDN bruker.

Med tanke på at siden fortsatt ikke har noe innhold er dette for stort.

I forhold til hvor stor websiden var i versjon 1 er dette nesten 50% redusering i filstørrelse. Det er et pluss.

Jeg skjønner ikke hvorfor du har delt opp din grafikk på den måten som du har gjort nå.

Dette øker bare filstørrelsen og er veldig upraktisk, noe du kanskje husker fra din siste utgave og Opera sine problemer?!

Jeg anbefaler deg å sette opp menyen i for eksempel en liste.

Bakgrunnen du bruker i innholdsboksen gjentar seg på en mindre pen måte.

Noe du derimot har fått til bra er at websiden funger i 800x600 skjermoppløsning. Dette er viktig fordi du ikke har, som du selv sier "web-design-kunstnere" som målgruppe.

Ellers synes jeg du burde lytte til det menneskene her på forumet sier, de prøver sannsynelighvis bare å hjelpe deg.

Nicklas: Hvis du leser retningslinjene for kritikk nøye så ser du at det er viktig at alle sier hva de selv synes er rett og det frarådes å "henge" seg på mengen.

Jeg synes det er dumt at du prøver å få brukere av forumet her med deg på noe som de selv kanskje ikke synes.

La folk selv få bestemme hva de vil mene og ikke mene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...