HolgerL Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 http://datawareub.com/magisk/symbian.no/ Keep in mind at jeg har brukt totalt én ettermiddag i mitt liv på å lære CSS. Lenke til kommentar
N* Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 samme igjen? rutenettet i bakgrunnen som mange andre også har sagt ser litt teit ut. det hadde blitt bedre med bare en enkel farge i bakgrunnnen syntes nå jeg. headeren var litt kjedelig etter min smak. ren og pen er den da. en anderledes header hadde gjort seg veldig tror jeg da. hva med å sette bakrunnsbildet i tekstfeltet slik at det ikke rører på seg når man scroller? eller?? hvorfor bruker du ikke denne siden? den er jo MYE bedre! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Dette skal være en mer seriøs side, N*. Ikke en showoff-side. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Hovedfeltet er helt feilplassert i Firefox. Endret 24. august 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Ja, Firefox monger helt. Men den funker i IE og Opera. Jeg er som sagt CSS-guru opphøyd i minus en, så om noen kan hjelpe, så ville det være flott. Endret 24. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hvorfor starte en ny tråd med nøyaktig samme hensikt som den forrige du startet om denne siden? Siden har forøvrig IKKE forbedret seg siden jeg så den sist. - Alt for sterk blåfarge. - Hater den 3D-headeren, synes ikke den gjør seg i det hele tatt. - Bakgrunnen i innholdsdelen er ikke videre pen. Ikke rutenettet heller. - Menyen: like lite vakker som forrige gang. For mye bevel på knappene. - hvorfor, HVORFOR MÅ du dele opp siden med SVARTE streker!? På hjemmesiden din har du klart å inkludere 3D-bilder på en relativt fin måte, men på denne siden ser det bare shabby og nybegynneraktig ut. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Sett width:614px; på #content, så fikset det seg i Firefox iallefall. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 PoleCat: Desverre får det den til å klikke i IE og Opera. I Firefox, så vil den i tillegg ikke vise #container i en annen høyde enn banneren. Lokaltog: Lær deg markedsføring, så skjønner du at bedriftsider skal se ganske annerledes ut enn privatsider. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Lokaltog: Lær deg markedsføring, så skjønner du at bedriftsider skal se ganske annerledes ut enn privatsider. Ja, godt mulig det. Det gjør likevel ikke designet ditt mye bedre. Det jeg mener er at min mening som forbruker er noe DU burde høre på, siden det er jeg som skal surfe på de "ooh-så-fancy-3d-header-og-to-menyer"-sidene dine. Synes ikke dette designet var noe å rope hurra for (grunner nevnt over), og jeg mener ikke det spiller noen rolle om det er bedriftsside eller hjemmeside hvis siden ser forferdelig ut. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Det jeg mener er at min mening som forbruker er noe DU burde høre på, siden det er jeg som skal surfe på de "ooh-så-fancy-3d-header-og-to-menyer"-sidene dine. Vel, jeg anser mengden av web-design-kunstnere som deg til å være en ganske liten del av befolkningen. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Lokaltog: Lær deg markedsføring, så skjønner du at bedriftsider skal se ganske annerledes ut enn privatsider. Jeg må si meg enig med Lokaltog. Siden ser på ingen måte profesjonell ut, mer som en nybegynnerside (noe som ikke matcher deg, forøvrig). Ang. Markedsføringspjattet så vil jeg anta at det du har lært er vranglære, for det der ligner mer på en nybegynner-hjemmesideting enn en informasjonsside for en bedrift. Lenke til kommentar
magh Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Vel, jeg anser mengden av web-design-kunstnere som deg til å være en ganske liten del av befolkningen. Dessverre herr Holger, lokaltog har helt rett. Designet ser verken profesjonelt eller tiltalende ut. Av de grunner lokaltog allerede har nevnt. Lenke til kommentar
Gjermis Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Det jeg først legger merke til er den slappe layouten. Dette er helt etter læreboka; med headeren øverst og menyen venstrestilt og rett under. Hvis siden ser slik ut, må den være veldig godt utført før noen som helst blir imponert, og jeg kan dessverre ikke si at den er det. Nå skal det sies at jeg har sett verre, men hovedgrunnen til at denne skuffer er pga mangelen på dynamikk - den er rett og slett for statisk og kjedelig. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Se der ja ! Stooor fremgang siden sist iallefall EDIT: Dere er altfor negative ! Ta en nøye titt på siden igjen ! Dem er da aldeles ikke SÅ forferdelig selvom det finnes bedre ? Og den er kanskje litt gammeldags, men det gjør ingen ting ! Iallefall ikke for meg. EDIT2: Tror kanskje det hjelper litt hvis du tar vekk de bildene i menyene og bare har streker der istede. Da tror jeg ikke det ser så gammelt ut. Endret 24. august 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Header bør byttes ut/gjøres noe mer utav. Rutenett var in på 80 tallet, ikke nå. Alt i alt ser designet litt billig og enkelt ut. Noe særlig seriøst ser det heller ikke ut, sad but true. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 retunettet drar blikket bort fra siden og på det, så det burde fjernes.. ville prøvd å funnet et annet design på linkene og headeren, fargene er helt ok de, men prøv deg fram til du finner noe du tror andre kan få opp øyna for! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Lokaltog: Lær deg markedsføring, så skjønner du at bedriftsider skal se ganske annerledes ut enn privatsider. For å vere like spydig tilbake, den sida der ser ikkje veldig proff ut... Ikkje ta det personlig Vel, jeg anser mengden av web-design-kunstnere som deg til å være en ganske liten del av befolkningen. Vel, han er i stand til å gi deg gode tilbakemeldinger som du så absolutt bør vurdere nærmare, som den dyktige webdesigneren/webutvikleren han er. Endret 24. august 2004 av arve87 Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Jaja, jeg synes den så grei ut... Har i alle fall lært meg hva CSS er. Endret 24. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Purify Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Jaja, jeg synes den så grei ut... Hva er egentlig vitsen med å spørre her på forumet når du gjør null og nada med den kritikken du får? Det er forsøpling av forumet, og bortkasta tid for de som skriver i tråden. Det er rimelig dritirriterende og gi massevis av konstruktiv kritikk, og få slike kommentarer slengt tilbake. Da mister man lysten, og ergo er det enda mindre hjelp og få for de som faktisk tar inn over seg kritikken som de får. No hard feelings. Har i alle fall lært meg hva CSS er. Bra! Det viser at du i alle fall har gjort noe med det folk har sagt til deg i tråden(e). Endret 24. august 2004 av Purify Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Vanligvis tar jeg selvsagt i mot kritikk. Men jeg synes ikke at siden ser så horribelt stygg ut som mange skal ha det til. Jeg er jo langt fra en profesjonell web-designer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå