m4tz Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) hei! jeg trenger windows xp men jeg skjønner ikke helt hva jeg ska bestille skjønner for f ikke hva alt skiten betyr så hvis noen bare kan vis meg en ornlig versjon så er jeg evig takknemelig og e d noen forskjell på home og profesjonel? http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10339 Endret 24. august 2004 av m4tz Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Nettverksdelen er bedre på pro. Hvis du har win98 eller noe sånt fra før så kan du bruke denne. Går utifra du går på skole? Endret 24. august 2004 av Thorvald Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Det jeg har hørt er at HE, er bedre til spill og sånt, mens Pro er bedre på nettverk Feilpost *Rapotert* Lenke til kommentar
m4tz Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 (endret) hva er d som er anerledes på den student utgaven siden prisen er så forskjelig hmmm hvor skal jeg poste da, jeg er ganske fersk på pc så jeg postet her edit: er ikke student går bare i 10 har d noe å si Endret 24. august 2004 av m4tz Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Flyttes. Dette er et windowsproblem, ikke et spørsml om ny maskin (hardware) Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Home edition er "lite" versjonen av XP, den er grei nok til hjemmebruk. Pro versjonen har det samme som HE versjonen, men som nevt over bedre nettverks støtte, blant annet for påloggin på domene og slike rettigheter. Har også hørt fra mange at Pro versjonen er mere stabil, noe jeg tror på. Correct me if I am wrong her folkens. Student versjonen er bare en "subsidiert" versjon, det er HE eller Pro, bare billigiere. Kall det student-rabatt. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Så lenge du går på skole så går det fint. Husk du MÅ ha en cd med windows 98,2000 når du innstalerer denne. Den spør etter en orginal windows cd i oppstart av innstalasjon. Lenke til kommentar
m4tz Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 ok, men jeg har ikke 98 eller 2000, så hva burde jeg velge da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå