Sitronkake Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hei, jeg lurte på om noen hadde peiling på hvor mye en soft-is maskin koster og hvem som produserer slike? Den trenger bare å produsere soft-is, ikke noe annet (yoghurt og slikt). På forhånd takk, Sitronkake Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Høres digg ut, men det er vel litt mye arbeid med en slik maskin. Må rengjøres etter bruk hver gang. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Vi får en å bruke av Diplom Is. Men det er for bedrifter da. Jeg spurte faren min engang om hvor mye en sånn maskin kunne koste og han sa hvertfall 100 000 eller oppover. Kanskje han overdriver...men men Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Blir jeg rik, vil softis-maskin være noe av det første jeg kjøper meg. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Hmm.. Jeg tenker mere på en 10meterslang disk fylt med "kuleis" stuff Det koster ikke så mye for en maskin! Skal ikke påstå noe men mener det koster 1000 - 3000 spenn! En som gikk i klassen min før hadde det! Jeg var god venn med henne jeg Endret 7. september 2008 av Sveinung Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Sukkerspinnmaskin eier jo soft-is da. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Det koster ikke så mye for en maskin! Skal ikke påstå noe men mener det koster 1000 - 3000 spenn! Seriøst? Da skal jeg ha en slik en... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Det koster ikke så mye for en maskin! Skal ikke påstå noe men mener det koster 1000 - 3000 spenn! Seriøst? Da skal jeg ha en slik en... kanskje 2k-3k for en liten en ja.. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Sukkerspinnmaskin eier jo soft-is da. Sukkerspinn: Soft-is: Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Broren min var interessert i å kjøpe en milkshake-maskin i sommer (sånn stor en), og på de nettstedene vi fant her i Norge kostet alle slike maskiner rundt 100.000 og oppover, eller ca. 3000 og oppover for å leie en i måneden. Så hvis det er noe slikt duer ute etter, er det bare å begynne å spare Eller sjekke ebay for noen brukte kanskje... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Du skal spise jævlig mye is for å tjene inn de pengene en sånn maskin koster. I tillegg skal den rengjøres jevnlig. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Du skal spise jævlig mye is for å tjene inn de pengene en sånn maskin koster. I tillegg skal den rengjøres jevnlig. Enig. Det lønner seg nok økonomisk å kjøpe soft-is på kiosken fremfor å rigge opp sitt eget utstyr. Fordelen med å ha maskin er at man kan nyte en soft-is offseason, da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jo, men skikkelig nasty hvis du ikke rengjør den veldig ofte. Tenk deg alle de småsure melke/fløterestene som ligger og godgjør seg oppi der? Tror nok det lønner seg mere å kjøpe i kiosken ja. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jo, men skikkelig nasty hvis du ikke rengjør den veldig ofte. Tenk deg alle de småsure melke/fløterestene som ligger og godgjør seg oppi der? Tror nok det lønner seg mere å kjøpe i kiosken ja. Ikke alltid de rengjør så godt der heller, da. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=235500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå