Gå til innhold

19" LCD for spill /m dvi. Hvilken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hw.no sin test av NEC MultiSync 1960NXi:

I TrackMania var det ikke vanskelig å spore etterslep, men vi kan ikke si at det var spesielt ille til en 19" å være. Med ett hederlig unntak, har vi ikke funnet noen skjermer i denne størrelsen som ikke har etterslep. De fleste 19" skjermer egner seg dårlig for de som spiller en del. med 1960NXi har NEC helt klart tatt ett skritt opp fra den store grå massen av 19" skjermer. De er ikke helt i mål enda, men heller ikke langt unna.

Jeg tror at du heller bør velge en 17" eller eventuelt en 20.1". Jeg er fornøyd med skjermen min (se sig).

Hvis du likevel ser etter en 19" se:

Den store LCD-testen: Del 2

Lenke til kommentar

Fredric, et lite tips: gi opp...

Du får ikke en LCD på 19" for under 6k som er bra, om du i det hele tatt får dem under... (med untak av PSdata.no skjermen på tilbud)

17" er også greit, og med de er det jo heller ikke like mye etterslep.... 17" er noe sånt som det samme som 19" CRT, så om du har 19" CRT nå, så funker nok 17" LCD helt supert for deg :D

Lenke til kommentar

Hei, sitter selv med en nyinnkjøpt IIyama 17´Prolite E431S og er storfornøyd.

Spiller Farcry så det griner, hadde en vanlig Hansol 19 tommer før, og jeg merker ikke særlig forskjell på størrelsen, en behaglig skjerm som støtter de fleste oppgaver.

Så jeg kan anbefale denne skjermen på det sterkeste, og HW.no er enige, ifølge deres tester.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...