espen999 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Unlockable: Dark Dragon Blade March 15, 2004 Start a new game with an already completed save file. Visit Muramasa's shop in Chapter 13 to find the blade. Her har vi det.. jeg har gjort det som står over, men jeg har ikke fått noe Dark Dragon Blade. Noen andre som har klart dette? Si hvordan Lenke til kommentar
Magus Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Dark Dragon Blade er ikke å få kjøpt hos Muramasa. Det ligger i etasjen over. Husk at du må spille på Successive Play, ikke bare starte en ny fil oppå den gamle. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Alright, tusen takk Men hvordan kommer jeg til etasjen over ? Lenke til kommentar
Magus Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Du kommer ned derfra. Når du kommer til Hayabusa village gjennom portalen, løper du opp veggen og kommer inn i huset i øverste etasje. Sverdet ligger der. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg har hørt noe om at du må drepe et visst antall fiender for at det skal komme fram...Er ikke sikker men. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg har hørt noe om at du må drepe et visst antall fiender for at det skal komme fram...Er ikke sikker men. Det er nok ikke sant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå