Marcelo Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg skal kjøpe meg nytt Logitech headsett noen dere kan annbefale? Dette er det dyreste Logitech Premium Stereo USB Headset 30, men er det verdt prisen??? dette er linken til headsettet https://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=16547 Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 kan noen som helst hjelpe meg med dette, har tenkt å bestille nå. og eg vil ikke angre på det jeg kjøpte senere Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Det er ikke noe god bass i det , men ellers er det veldig fin klar lyd.. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Ville heller ha valgt disse Endret 24. august 2004 av Citizenx Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 jeg hører at det er velidig bra. men kunne du annbefalt et annet då, heslt logitech Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Skal det være mic på eller? Hvis ikke kan du se på sensheier PX100 og 200. Koss har et headsett med mic. skal de kun brukes til spill? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Det skal helst være mic på. men hvis ikke så kjøper jeg en mic te logitech te 300. men skal bestille fra www.mpx.no så det hadde vert greit hvis dere gidde meg tips om ting de har der Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 hadde vert greit med neon svar så fort som muligt siden jeg skal bestille NÅ!! Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Det skal helst være mic på. men hvis ikke så kjøper jeg en mic te logitech te 300. men skal bestille fra www.mpx.no så det hadde vert greit hvis dere gidde meg tips om ting de har der 'Lurre' lurte jo på om det skulle brukes til spill, noe du ikke svarte på... ( ser du ikke sammenhengen? ), men du skal hele tiden ha forumsvar på enkle spørsmål du kan stille webshopen, og du klager stadig på trege svar her ( som om folk står på tå-hev for deg ). - vi er her med råd & dåd men frivillig, og webshopene er ikke til for å lure deg, i tillegg må vi alle yte minimum for å hjelpes videre... Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 (endret) dere må jo stå på tå-hev for meg herregud altså neida , det er bare at i det siste så har eg ville hatt raske svar pga at pc`en min hadde klikka helt og vil ha utstyr te an så fort så muligt.men nå var det vel bare for jeg måtte forte meg for jeg sko trene og ville bestille før trenningen. men sorry altså, mente ikke at dere sko stå å vente på mine spørsmål, det gjorde jeg ikke. men jeg endte opp med og ikke bestille headsett men heller en ny mic. denne: https://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=25161 virker knall gode. så skal jeg heller kjøpe meg et koss headsett det der så alle mener er det beste headsettet noensine. men takk for hjelpen alle sammen Endret 24. august 2004 av Marcelo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå