Gå til innhold

Er dere sponset av Ati

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

#slettet# da det ikke går ann å fremme sin personlige mening. Blit jo tydeligvis oppfattet som hw.no`s mening, selvom jeg skriver at det er min personlige melding..

Vi trenger vel heller ikke kommentere alt fra andre nettsteder?

Kommenterer det vi mener dere har bruk for å vite, ikke alt har like mye mening å formidle videre til dere brukere..

Endret av fredriku
Lenke til kommentar
In the older engines, HL2, Q3, and others,

var veldig underholdene lesestoff vertfall :p men det er vel ikke akkurat så veldig harde fakta som ble presentert i artikkelen...

Med unntak av et avsnitt da, som jeg har tro på at kan slå riktig:

As the games start coming out that use PS3.0, and people start looking for those checkboxes, one company will be there. OEMs know this, and buy accordingly. That is where the money is, and it is where ATI isn't and won't be. The last time someone missed like this badly, it took Nvidia about 2 years to recover, and 3DFx never did. I'm not intoning anything here, simply stating it, just watch and see.

men alle burde lese denne artikkelen da den sier litt om trender, bare huska at man alltid skal være kritisk til det man leser.

Endret av Civilix
Lenke til kommentar

Den testen kommer vel om ikke så ille lenge tenker jeg. Men ikke mas om det, hvis ikke kommer den ikke, og da er det din skyld :p

Dere begynner bare mer og mer å ligne politikerene.. lover, men ikke holde..

Nei.. Er delvis enig med trådstarter.. har av og til lurt på om dere er kjøpt og betalt av enkelte produsenter.. uten å nevne navn.

Lenke til kommentar

Den testen kommer vel om ikke så ille lenge tenker jeg. Men ikke mas om det, hvis ikke kommer den ikke, og da er det din skyld :p

Dere begynner bare mer og mer å ligne politikerene.. lover, men ikke holde..

Nei.. Er delvis enig med trådstarter.. har av og til lurt på om dere er kjøpt og betalt av enkelte produsenter.. uten å nevne navn.

Ikke for å være frekk nå, men ironi er en god bok? Jeg har ingenting med skjermkortdelen å gjøre, men jeg prøver jo å formidle at den snart vil komme, noe jeg ikke ser noe galt i..

Endret av fredriku
Lenke til kommentar

Jeg synes artikkelen klarte å holde en seriøs tone helt til HL2 motoren ble kalt gammeldags. Effektene denne kan produsere ligger på nivå med både Far Cry og Doom 3, og hvis du spør meg er de visuelle smakebitene Valve har gitt oss hakket over hva de to spillene kan levere. Om det er fordi Valve er flinkere på design, lyssetting osv. eller om det rett og slett er motoren som produserer bedre resultater vil vi få vite om ett par uker.

Jeg synes også påstanden om at alle andre ATI-kort enn de som befinner seg helt på toppen er litt merkelig. Radeon 9600 er jo fortsatt et duganes kort, og det er vel ikke akuratt high-end?

Men som en meningsytring fra en som tydeligvis er keen på å svartmale ATI mest mulig er artikkelen god. Nå gjenstår det bare å se hvor mye bedre ytelse PS og VS 3.0 og om de vil bidra til å gi en merkbart bedre bildekvalitet enn 2.0. Ett spørsmålstegn ved 3.0-generasjonen er hvor fort de blir tatt i bruk av alle og enhver? Det er jo først i år at PS2.0 har tatt litt av, og de fleste der ute sitter jo med kort som knapt klarer det. Og det å fremmedgjøre en stor potensiell kundegruppe er neppe smart buisness.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...