TomWhittaker Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Har tenkt å bestille meg denne skjermen selv disse dager. Noen som vet hvor lenge tilbudet varer ? og hvor mye den kostet før? Er det dvi inngang? Følger det med dvi-kabel? Har dere testa den mye i spill eller ? Virker veldig bra denne skjermen, blir enten denne eller nec 1760nx Har dvi inngang, følger ikke med kabel. Tilbudet har jo vart 2 uker nå (3 uker?), og PSData hadde ikke skjermen inne før det, ingen pris og sammenligne med. Om den er god i spill? Les de siste sidene av tråden. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Les erfaring pååe i hjørnet på produktguide! Lenke til kommentar
alexf Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Den er meget god i spill. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Annet småplukk er at DVI-kabelen min er for tykk for kabelordneren pga. ferrittringen. Andre som har dette problemet? Hvilken DVI-kabel bør jeg velge? Lenke til kommentar
boosting Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Gikk akkurat på håret her. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Mpx har også tilbud på 19" LCD: BenQ FP931, 16ms, 1280 x 1024, kun analog vel å merke... til 4390,- link Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 fikk denne i dag 0 døde pixler..Eller, det at alle her sier at de ikke har døde pixler gjør vel kanskje sjansene større for at de som tenker på å bestille nå, og bestiller får det Veldig fornøyd..stor og god. Anbefaler denne absolutt! gikk over fra 19"crt Men ett problem, jeg får ikke til å velge Auto Image Adjust..? den er "grå" Lenke til kommentar
Flyndresnik Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hvis du bruker DVI, behøver du ikke bruke Auto Image Adjust (og derfor kan du ikke velge det heller) Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 ok, det forklarer vel det hele btw, 0 "lagg"i doom3 å battliefield iallfall Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Skjønner ikke hvordan dere ikke kan få lagg med denne skjermen? Hadde den selv nesten i 6t. Hos meg så lagget den både i doom3, battlefield + farcry. Jeg er kanskje følsom, men å si at det er null lagg er vel ikke riktig? Hvis ikke jeg fikk en defekt modell da. Min er ihvertfall på vei tilbake til psdata Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Hei,Test til den skjermen jeg har finner du her: http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...EA9D0EF50A27285 ja vx900 når den testen ble utført kostet jo f*** meg 13500,- uten moms, og må jo tro at vx 910 er bedere og nyere? så jeg må si jeg ble VELDIG fristet av det tilbudet altså 5 lapper edit: ser nå at dette var en litt gammel tråd da, og jeg hadde ikke fått med meg at tråden i seg selv var så lang Endret 10. september 2004 av Goodall Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 hvordan er denne skjermen i bilspill btw? Ser at den funker i doom3, farcry og battelfield hos de fleste, men hva med f.eks colin 4 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hei,Test til den skjermen jeg har finner du her: http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...EA9D0EF50A27285 ja vx900 når den testen ble utført kostet jo f*** meg 13500,- uten moms, og må jo tro at vx 910 er bedere og nyere? Testen der er over 2 år gammel Såklart er VX910 bedre og nyere. Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 merket litt henging når jeg bladde gjennom musikk mappen min, som er sortert som liste..når jeg scrolla. Men ellers ikke noe! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 de som ikke har lyst til å bli klar over etterslep bør ikke gjøre dette på den skjermen: http://www.miniclip.com/bubbletrouble.htm 1) last ned spillet 2) kom deg til level 3 3) se de røde ballene henge igjen på skjermen. Du ser nå et klart og tydelig etterslep på skjermen din.... Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 ^^ spill i fullskjerm (derfor du må laste det ned) Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 de som ikke har lyst til å bli klar over etterslep bør ikke gjøre dette på den skjermen: http://www.miniclip.com/bubbletrouble.htm 1) last ned spillet 2) kom deg til level 3 3) se de røde ballene henge igjen på skjermen. Du ser nå et klart og tydelig etterslep på skjermen din.... neh, ingen etterslep hos meg V Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Ikke hos meg på min 3 år gamle bærbare heller, men det er sikkert fordi jeg hadde etterslep hele tiden og mine slitne øyne ikke registrerte det midt på natta Endret 11. september 2004 av Theo343 Lenke til kommentar
boosting Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 de som ikke har lyst til å bli klar over etterslep bør ikke gjøre dette på den skjermen: http://www.miniclip.com/bubbletrouble.htm 1) last ned spillet 2) kom deg til level 3 3) se de røde ballene henge igjen på skjermen. Du ser nå et klart og tydelig etterslep på skjermen din.... Feil. Ingen antydning. Lenke til kommentar
Steffen2 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Vises ikke noe etterslep på min BenQ FP467 vs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå