zyrex Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Og jeg er helt sikker på at det følger med DVI kabel.. Gjorde det på min VP171s som sagt.. ViewSonic er kos. Og det de mente med at det ikke er DVI-D inngang, er ikke det at det ikke er inngang for Dual-DVI ? Er det ikke det den siste D-en står for? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 ...irriterer meg grenseløst at jeg ikke har fått penger fra lånekassen ennå. Ellers hadde denne skjermen vært bestilt Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 bah, pappa ville ikke sponse meg.. siden han mente 19" crt skjermen min var grei nok, selv om han også synes den er diger.. sa han kunne få den Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det fulgte med DVI-kabel på min VP191 også. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Har spurt psdata. Det følger ikke med dvi kabel til skjermen Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Og det de mente med at det ikke er DVI-D inngang, er ikke det at det ikke er inngang for Dual-DVI ? Er det ikke det den siste D-en står for? D = kun digital A = kun analog I = begge Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Da var skjermen bestilt. Snakket med psdata, de hadde solgt 35 av 100 skjermer på 1 uke. (kjapp dere) Hvor langt tid tror dere det tar før jeg får den i postkassen? Lenke til kommentar
boosting Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det kan en lure på. Jeg ringte før jeg bestillte onsdag for å bekrefte at de hadde disse på lager. Ja da, det haddet de. Nå står bestillingen som "Venter på varer". De hadde IKKE disse på lager, og venter på leveranse selv. Svakt at de setter ut et produkt som "ukens tilbud" når de ikke har den på lager. Lenke til kommentar
Tian Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Noen som vet om det følger med en dvi kabel? Jeg har kjøpt flere LCD skjermer fra Viewsonic og alle har det fulgt med DVI-kabel til. Jeg tror det er standard levert med alle Viewsonic sine skjermer Tian Lenke til kommentar
alexf Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det kan en lure på. Jeg ringte før jeg bestillte onsdag for å bekrefte at de hadde disse på lager. Ja da, det haddet de. Nå står bestillingen som "Venter på varer". De hadde IKKE disse på lager, og venter på leveranse selv. Svakt at de setter ut et produkt som "ukens tilbud" når de ikke har den på lager. Det stod klart og tydelig på onsdag at de ventet på levering. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Skjermene kommer i morgen tidlig og ja det følger med DVI... Lenke til kommentar
boosting Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det kan en lure på. Jeg ringte før jeg bestillte onsdag for å bekrefte at de hadde disse på lager. Ja da, det haddet de. Nå står bestillingen som "Venter på varer". De hadde IKKE disse på lager, og venter på leveranse selv. Svakt at de setter ut et produkt som "ukens tilbud" når de ikke har den på lager. Det stod klart og tydelig på onsdag at de ventet på levering. Og de sa personlig at de hadde de på lager. Uansett, dårlig informerte salgsreps. (ikke at det har stor betydning, men litt irriterende). Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Og det de mente med at det ikke er DVI-D inngang, er ikke det at det ikke er inngang for Dual-DVI ? Er det ikke det den siste D-en står for? D = kun digital A = kun analog I = begge Man lærer hver dag man lever Lenke til kommentar
alexf Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Skjermen er på lager nå. Lenke til kommentar
Flyndresnik Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Er det noen som vet hva slags panel denne skjermen har? Lenke til kommentar
boosting Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) 16ms TN panel, mener jeg at jeg leste. Endret 30. august 2004 av boosting Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 vurderer den jeg og. Men tror dere den er bedre enn denne: http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=9308 denne fikk jo en del gode ord i testen her på hw! Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Fikk skjermen før idag. Skjermen har et krystallklart bilde, nydelig design og ikke en tanke etterslep selv om jeg bruker analog. Anbefales på det varmeste.... Lenke til kommentar
alexf Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Fikk skjermen før idag. Skjermen har et krystallklart bilde, nydelig design og ikke en tanke etterslep selv om jeg bruker analog. Anbefales på det varmeste.... Godt å høre. Bestillte en tidligere i dag Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Var det med DVI-D kabel i pakken ? EDIT: Bestilt Endret 30. august 2004 av lurerpaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå