NothgaliC Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Micen i mitt sennheiser 155 usb har sluttet å virke. Bare plustelig en dag sluttet den å funke. Jeg har ikke gjort noe med innstillingene. Det kan kanskje ha noe med at jeg har rullet over ledningen med stolen flere ganger. Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Micen i mitt sennheiser 155 usb har sluttet å virke. Bare plustelig en dag sluttet den å funke. Jeg har ikke gjort noe med innstillingene. Det kan kanskje ha noe med at jeg har rullet over ledningen med stolen flere ganger. Og spørsmålet var....? Bare kødda Din egen konklusjon tror jeg nok stemmer bra! Synd, for det er en bra mic. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 hmmm. d går vell ann å bytte ledning i reperasjon ikke sant Lenke til kommentar
Polarbastard/Reserve Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 hmmm. d går vell ann å bytte ledning i reperasjon ikke sant Jo, burde kunne funke. Men jeg har aldri prøvd å skjøte denne type kabel før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå