sarpegutten Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Hei, jeg skulle ha bytta gfx kort mitt (geforce 2 mx) mot geforce fx 5600 som er i pappas pc men problemet er at pc hans er forseilet så jeg får ikke opp døra, får egentlig ikke lov får pappa sier at service går ut vis jeg tar av døra, hjelp på ha det gfx korte, han spille kabal trenger ikke så bra kort men jeg spilller callofduty. Endret 25. august 2004 av enden Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hei Hva slags maskin er det faren din har da? Det stemmer nok som han sier at garantien fra leverandøren av maskinen går ut hvis lokket åpnes, uten at jeg vet noe konkret om leverandøren av maskinen. Vanligvis vil ikke det være noe problem, siden merkevarene inne i pc'en, altså de enkelte komponentene er dekket av sine respektive garantier. Hvis det er selve det å åpne lokket du har problemer med, må jeg vite mer om denne maskinen før jeg kan hjelpe deg. Til slutt: Velkommen til forumet! Et tips å ta med seg på veien: vær litt flinkere med innleggsoverskriften, gjør den litt mer beskrivende for det du lurer på i innlegget ditt, og gjør innlegget ditt litt mer strukturert. Greier du dise tingene vil du veldig kjapt få mange flere hjelpsomme svar! Lenke til kommentar
AgUr Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 det kortet er nesten på samme nivå som ditt, så jeg anbefaler ikke å ødelegge faren din sin garanti. kjøp heller et radeon 9600 eller et gf3/4 til en billig penge geforce fx er dårlig helt opp til fx5800 Lenke til kommentar
sarpegutten Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Pappaen min har en fujutsi simens pc, jeg kan jo ikke spille med 30 fps, på pappas kort har jeg iallefall 120 stabilt til jeg får konfimasjons pengene mine Lenke til kommentar
user1 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Ville ikke anbefalt å gjøre dette. Gjør som han over sa, kjøp deg et eget skjermkort Er ikke så veldig dyrt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Dette har ingenting med hovedkort, prosessor og minne å gjøre, så jeg flytter den til annet om hardware. Endrer også emnefeltet til noe mer beskrivende. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Pappaen min har en fujutsi simens pc, jeg kan jo ikke spille med 30 fps, på pappas kort har jeg iallefall 120 stabilt til jeg får konfimasjons pengene mine Er du sikker på at den er forseglet da? Det er mest sannsynlig tre skruer du må skru løs. Kjipt om pappa'n din blir hissig da. Kan du ikke låne hans maskin til å spille på i stedet? Lenke til kommentar
sarpegutten Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 ja det er samm lapp som det står noe om stikkerthet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå