oblivian Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Er det noen som har handlet her før? Lurer litt på å kjøpe en bærbar... Det oppgis ingen priser på sidene...(?) http://www.eet.no Lenke til kommentar
cm630et Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 EET er en distributør. Selger ikke til sluttbruker. Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Har de ikke begynt å selge til private etter at de kjøpte opp datordesign da? Mulig jeg tar feil her... Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 De selger kun til forhandlere Lenke til kommentar
proffelina Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Vi har forhandlerstatus hos eet. Det er riktig som det sies. Det er kun bedrifter som kan handle hos eet. Prisene ligger generellt under f.eks. komplett, men komplett er jo også bare en forhandler for sluttbruker. Det er stortsett Zepto bærbare som vi kjøper gjennom eet. Helt greie maskiner, ikke superfancy men har det man trenger. Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 får dere zepto billigere derfra enn direkte fra zepto selv? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 får dere zepto billigere derfra enn direkte fra zepto selv? Mest sannsynlig ja. Vi får det ihvertfall. Zepto er bare dyrt ... mye penger for lite pang. Prisene oppgis kun når man er logget inn. Og man får ikke logget inn før man er registrert som forhandler, altså en som driver med videresalg av datautstyr. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Bare meg eller hadde EET sinnsykt dårlig utvalg? :| Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Bare meg eller hadde EET sinnsykt dårlig utvalg? :| Det er deg. EET har massevis av reservedeler osv til de store merkevarenavnene, det er det som er spesialiteten dem. Men dette har ingen privatpersoner bruk for ... Bare ring dem og spør om de har original strømforsyning til en HP Brio Pentium 3 stasjonær pc fra 1997... det har dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå