Gå til innhold

Erfaringer? Samsung 910T

Rolfus

Anbefalte innlegg

Hei dere, tenkte dere kunne gi meg noen gode grunner til å kjøpe akkurat Samsung 910T forran noen annen 19" LCD skjerm på markedet. Prisen frister siden jeg ikke kan gå over 6000kr, og må ha 19 tommer. Hvordan er denne skjermen sammenlignet med f.eks LG's modeller og 193T?

Har hovedsakelig tenkt å bruke skjermen på spill (alt mulig, spess kjørespill) og surfing. Bilderedigering og film er litt underordnet. Så om noen kunne poste sine erfaringer, bla ang ghosting og øvrige egenskaper, så hadde jeg satt stor pris på det.

Mvh

Rolf M

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rolfus!

Satt akkurat og tenkte på dette..faktisk! Har også planlagt å gå til anskaffelse av en LCD skjerm, så gode råd/anbefalinger ville vært veldig fint! Har lest mye rundt på forumet her, men har ennå ikke klart å bestemme meg...

Holder en liten finger på Samsung 910T!

(Det skal sies at jeg ikke har bestemt meg for 17 eller 19" enda..)

-MurDoX-

Lenke til kommentar

Kjøpte Samsung 910T i begynnelsen av juli, og må si meg svært godt fornøyd med den.

Benyttes til surfing / bildebehandling (Photoshop) samt litt spilling - Wolfenstein ET og Joint Operations Typhoon Rising.

Veldig klar og god skjerm - benytter en Phillips 180p på kontoret - men Samsung'en har mye klarere bilde.

(benytter DVI på begge skjermer)

Oddy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...