K.. Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hei! Jeg har nettopp kjøpt meg en laptop, og nå er det noe jeg lurer på ... Ryktene sier at batteriet blir ødelagt hvis jeg bruker det mens jeg sitter på strømnettet! Er dette sant? Bør jeg ta ut batteriet mens jeg sitter med strøm fra kontakten? Takker for svar! Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Vet ikke hvor du har hørt det fra, men det er bare tull. Bare la batteriet stå i du Lenke til kommentar
Raz Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Du blander kanskje sammen med det at du skal "behandle" batteriet pent. Å sørge for at batteriet lader seg ut for så å lade det helt opp igjen og ikke kun bruke strøm fra strømnettet konstant. Vi har nok av eksempler på jobb med batterier som har en virketid på 10 min. Men at batteriet blir ødelagt av å stå tilkoblet strømnettet er bare tull. Bare sørg for å bruke batteriet av og til også Lenke til kommentar
warillion Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Vis du sitter på strøm nett. Så er det en idé å ha ute batteriet p.g.a at da blir ikke batteriet ladet opp uten å være helt tappet ut. Skjønner? Vet ikke om det er så vedlig viktig på dagens batteri. Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 les her, mye spennende og viktig om batterier og om hvordan man skal behandle dem Lenke til kommentar
K.. Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 @alle Takker for svar! @InZomnia Skal lese litt der ja... Så ut som det stod en del nyttig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå