bLoOdFiSh Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Det eg lurer på er om dte e rvitsi å kjøpe 64bits prosessor enda? Xp støtter jo berre 32 bits og du får ikkje utnyttet ein 64bits da, er jo eineste om du vil kjøre linux 64bits, men no meiner eg til xp. Ønsker noen tanker rundt dette Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Helt riktig at du ikke får utnyttet 64-bit funksjonaliteten til mye enda, inntil Windows XP 64-bit ed. kommer ihvertfall. men dette er ikke eneste grunnen til å kjøpe en A64. De er rett og slett så skamgod i spill (spesielt sett i forhold til pris) at det ikke er logisk å kjøpe noe annet til en gaming-rig. Så får det bare være at du ikke får brukt 64-bit funksjonaliteten enda. Den er nemmelig skammelig bra på vanlig 32-bit kode også, så da får du heller se på 64-optimaliserte programmer som kommer ut senere som en gratis ekstraboost på en allerede svingod CPU. Det har ihvertfall aldri være mindre tvil for meg hvilken type CPU jeg skal kjøpe enn det er denne gangen... -Stigma EDIT: Et par stygge skriveleifer Endret 24. august 2004 av Stigma Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 jeg holder 100% med Stigma's argumenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå