Samcki Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Asus s5.... Får mye stash der. 2 batteri, trådløs mus ekstern dvd\cd-rw. dette til en pris av ca 12000kr Lenke til kommentar
maedox Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Den Tundraen er jo 1 cm (!) tykkere enn Asusen. Sitter å vurderer bærbar til høgskolebruk selv, og må si jeg sikler bra mye på Asus M5622N-BP Lenke til kommentar
Beop Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Den Tundraen er jo 1 cm (!) tykkere enn Asusen. Sitter å vurderer bærbar til høgskolebruk selv, og må si jeg sikler bra mye på Asus M5622N-BP Jaa..... men så er jo tundraen nesten 2,5 høvdinger billigere også da + at den har integrert DVD/CDRW combo og en 1,6 centrino istedet for 1,5 som asusen... 1cm tykkelse bryr man seg vel ikke om så lenge det er snakk om tusenlapper og når den veier nesten det samme.... Lenke til kommentar
Cera Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Selges asus noe sted i BERGEN? Ser at det er flere som har sett på den i trondheim Lenke til kommentar
DFLW Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Noen som vet om det går an å sette et ekstra batteri inn i steden for cd spiller i Tundra 1551P Centrino og Asus'en(den med intern cd spiller naturlig nok). Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Tuppen Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Noen som vet om andre 12'' som har 'dual view' enn powerbook? Det er jo et stort pluss, men sikkert hovedgrunnen til at det er såpass stor forskjell på powerbook og ibook-prisene, eller? Har ikke sett det på andre hittil.. Har forresten hørt at hvis man kjøper 'utvikler-medlemsskap' hos apple, får man 20 % avslag på et kjøp (forutsatt at man er student). Noen som har erfaring med dette? (f.eks - kommer det masse gebyrer/frakt ++ i tillegg?) Lenke til kommentar
maedox Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Bærbare med Intel Extreme Graphics 2 (m/ekstra vga port) har dualview såvidt jeg har forstått. Endret 28. august 2004 av maedox Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Så at noen foreslo Dell Latitude D505. Jeg vil sterkt anbefale Latitude D600. Har denne PC'en selv, og det er noe av det beste datautstyret jeg har prøvd. Og til de som sier at den 3 års på stedet-garantien ikke er verdt noen ting, dere tar feil. Den funker, det har jeg fått erfare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå