Gå til innhold

Laptop til vgs, stikkord: lett og god batteritid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den Tundraen er jo 1 cm (!) tykkere enn Asusen. Sitter å vurderer bærbar til høgskolebruk selv, og må si jeg sikler bra mye på Asus M5622N-BP

Jaa..... men så er jo tundraen nesten 2,5 høvdinger billigere også da + at den har integrert DVD/CDRW combo og en 1,6 centrino istedet for 1,5 som asusen... 1cm tykkelse bryr man seg vel ikke om så lenge det er snakk om tusenlapper og når den veier nesten det samme....

Lenke til kommentar

Noen som vet om andre 12'' som har 'dual view' enn powerbook?

Det er jo et stort pluss, men sikkert hovedgrunnen til at det er såpass stor forskjell på powerbook og ibook-prisene, eller?

Har ikke sett det på andre hittil..

Har forresten hørt at hvis man kjøper 'utvikler-medlemsskap' hos apple, får man 20 % avslag på et kjøp (forutsatt at man er student). Noen som har erfaring med dette? (f.eks - kommer det masse gebyrer/frakt ++ i tillegg?)

Lenke til kommentar

Så at noen foreslo Dell Latitude D505. Jeg vil sterkt anbefale Latitude D600. Har denne PC'en selv, og det er noe av det beste datautstyret jeg har prøvd. Og til de som sier at den 3 års på stedet-garantien ikke er verdt noen ting, dere tar feil. Den funker, det har jeg fått erfare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...