sluffy Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Har sett litt på MP3-spillere og kom over denne. Jeg har ikke allverdens med penger, men vil ha ne spiller som har mulighet for utbygging av minne (minnekort). Brukt er også et alternativ, men vil helst ha nytt. Jeg vil ikke ha en så alt for stor spiller, og lyden bør være moderat god til god. Denne spilleren virker egentlig ganske grei, og det jeg har lest av tester av den har vært ganske positivt. Noen som har noe å si om denne, eller forslag til andre? Mvh. Sluffy Endret 24. august 2004 av sluffy Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 thomson har en som har en mulighet for utbygging, tror elkjøp selger den. vet lite om den men har sett den på nettet (el-kjop.no) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Fant ingen ting på elkjøp som kunne bygges ut. Men de hadde bare en Thomson-modell der, vet ikke om du tenkte på en annen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå