Ausat Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jaja, sitter her med en boks... Da jeg kjøpte den fungerte alt, men så plutselig forsvant skjermbildet! Det vil altså si at skjermen oppfatter at det er en kabel der, men mottar ikke noe signal. Jeg prøvde å bytte skjermkort, samme opplegg. Så tenkte jeg at noe på hovedkortet var gåent, så jeg kjøpte likegodt nytt hovedkort (MSI KT4) og ny strømforsyning. Monterte alt, og hva faen? Jo, ikke noe skjermbilde. Ingenting. Skjermen fungerer (testet), skjermkortet fungerer (testet flere, både PCI og AGP), tatt ut cdrom, harddisk, floppy. Jeg hører at alt starter, men det er bare ikke noe skjermbilde. Maskina har en AMD Athlon 1,1 GHz prosessor, og 256 MB PC3200 DDR (den funker, brukte den i min egen pc). Noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Prøvd å flashe bios via de jumperne på hovedkortet? Det hjalp meg en gang jeg hadde samme problemet Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Skifta CPU'n nå, og da boota den (selvom den er veeldig ustabil). Gamle pc'er er ofte like gretne som gamle biler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå