Gå til innhold

Trenger svar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-05-03 16:25, complex4517 skrev:

Hei jeg bare lurte på hvordan kontakten til p4 hovedkort ser ut eller hva den heter.

Se på dette bildet. P4-kontakten er den kvadratformede hvite tilkoplingen rett ovenfor northbridgen (merket P4X266).

Forresten er man ikke nødt til å ha den denne ekstra P4 power-tilkoplingen, det funker helt fint uten også, med kun standard ATX-power-tilkopling.

Eller var det kanskje CPU-sokkelen du mente? Den heter som andre har svart Socket 478. :smile:

Howard

www.hardware.no

[ Denne Melding var redigert av: Howard på 2002-05-03 17:02 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-03 17:00, Howard skrev:

Quote:

On 2002-05-03 16:25, complex4517 skrev:

Hei jeg bare lurte på hvordan kontakten til p4 hovedkort ser ut eller hva den heter.

Se på
. P4-kontakten er den kvadratformede hvite tilkoplingen rett ovenfor northbridgen (merket P4X266).

Forresten er man ikke nødt til å ha den denne ekstra P4 power-tilkoplingen, det funker helt fint uten også, med kun standard ATX-power-tilkopling.

Eller var det kanskje CPU-sokkelen du mente? Den heter som andre har svart Socket 478. :smile:

Howard

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Howard på 2002-05-03 17:02 ]</font>

Takk for opplysningen. Jeg har aldri forstått hva jeg skal med den pluggen i mitt Chieftec tower.

(Har AMD jeg)

Sveinl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...