mutamata Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 jeg har kjøpt en Elitegroup G732 brukt. jeg startet den opp og satte i win xp cdn og var klart til å innstallere. jeg begynte og ble så begynte batteriet å pipe. det kom til 97% og stod der lenge. det tok en god tid før jeg fikk satt i laderen, og den fortsatte ikke. etter en stund så skrudde jeg den av og på og da startet jeg på nytt.. det sto at den var formatert så jeg fortsatt å innstallere win. etter en stund så fikk jeg opp en feilmelding. og måtte restarte. startet på nytt og skrev format c: og fikk den samme feilmeldinga der. og siden har skjermen vært svart og maskina bråker som bare det.. altså: maskina bråker som et h. mens skjermen forstatt er svart. hvis det hadde vært noen har som kunne ha hjelpt meg så hadde det vært veldig fint. skulle gjærne hatt den klart til imorgen. tusen takk Lenke til kommentar
whoi Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Kanskje den må "hvile" seg litt! Var det jeg måtte når jeg hadde en G736. Lot den stå av om natta, så virka den et par timer dagen etter hvis jeg var heldig Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 det virker det.. men er litt upraktisk. hver gang jeg skrur på og av så vil ikke skjermen virke. litt dumt siden jeg ikke har innstallert windows enda og da må restarte mye Lenke til kommentar
whoi Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 det virker det.. men er litt upraktisk. hver gang jeg skrur på og av så vil ikke skjermen virke. litt dumt siden jeg ikke har innstallert windows enda og da må restarte mye Akkurat det samme som skjedde med min. Hvis jeg skulle bruke den så måtte jeg passe på å ikke restarte eller skru den av, for da måtte jeg vente til dagen etter med å bruke den igjen. Det var no dritt!! Jeg ga den tilbake til butikken og ba de se på den, og de fant ut at de måtte bytte hele maskinen. Noe som ville ta rundt 2 måneder Det ga jeg opp, og fikk igjen pengene. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 litt dumt siden jeg skal bruke den til skolebruk. jeg sendte mail til de og spurte hva jeg skulle gjøre fikk svar: En ting du kan sjekke, er sensoren for lukket/åpen skjerm. Dette er en knapp som sitter like til venstre for det høyre "beinet" til skjermen.Prøv å pirke litt på denne når PC'en er slått av. Hvis den er veldig trå, eller sitter delvis nedklemt, er det mye sannsynlig denne som er årsaken til at PC'en oppfører seg slik du beskriver. Får du pirket den litt løs, slik at den bevegser seg greit opp og ned når du åpner / lukker skjermen, er nok problemet løst. det virket ikke så jeg håper på en annen løsning som virker fort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå