Xero Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hei. Jeg har online ADSL og da kan man laste ned norton antivirus og internet security gratis. Men det står at man ikke kan bruke både norton internet security og antivirus sammen fordi da kan det krasje... Så det jeg lurer på er hvilke av de jeg bør bruke og er det online sier sant? Lenke til kommentar
Xero Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Sorry at jeg maser... Men er det ingen som kan svare meg? Hadde tenkt til å installere en av dem eller begge så fort som mulig så jeg kan gå trygt på nettet... Lenke til kommentar
wil Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 det som vel er Clue er at når du laster ned Norton Internet Security så får du med Norton Antivirus også. dvs. Antivirus og Brannmur i et. så når du installerer NIS så får du også med Norton Antivirus. så det skal ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Xero Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Så hvis jeg installerer internet security så følger norton antivirus med? Lenke til kommentar
MaKo0 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Så hvis jeg installerer internet security så følger norton antivirus med? Ja! Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Har selv Norton Internetsecurity (med Norton antivirus integrert) og det fungerer glimrende. Ved installasjon spør den om lisensnøkkel, denne finner du hvis du logger inn på online.no (konto-administrasjon) og ser etter valget "Lese av lisensnøkkel for norton internet security" eller noe i den duren. Sveinl. Endret 27. august 2004 av Sveinl Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 husk å oppdater liveuppdate manuelt fra symantecs sider, skjønner ikke hvorfor det må gjøres manuelt men... Lenke til kommentar
Xero Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Hæ? Hvorfor må jeg oppdatere manuelt fra symantec's sider? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå