Soho Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hei, skal fikse en gammel Compaq for en kamerat. Men uansett hvilke knapper jeg trykker på, så får jeg ikke vekk Compaq merket. Jeg prøver å komme meg inn i Bios. Noen som har et godt tips? Eneste jeg klarer er å få opp keyboarderror når jeg trykker på knappene. Har prøvd 2 forskjellige tastatur og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Vanlige knapper for å kome inn i BIOS er "Esc" "Del" "F1" osv.. du må bare prøve deg frem Edit: Noen bruker kombinasjoner og, som f.eks CTRL+ALT+ESC Endret 24. august 2004 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Kuppern Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hadde et samme tilfelle for enn stund siden, der mener jeg det var F2. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 finnes jo forskjellig compCraP modeller Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 finn ut hvilken compaq det er så skal je g fortelle deg Soho me har en del gamle compaq her hjemme. helst send meg en pm sånn at det e sikkert at eg merke det Lenke til kommentar
KickF Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Method 1 Enter the BIOS: Press F1 or F10 during the Compaq boot-up screen for setup. Method 2 Enter the BIOS: Press F10 during the Compaq boot-up screen for setup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå