Joachim_F Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Nintendo har akkurat gitt ut en del informasjon om den kommende rollespilletterfølgeren Paper Mario 2. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hm..Jaja. Ser bra ut, bare ikke kampsystemet. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Er dette oppfølgeren til Super Mario RPG: Legend of the Seven Stars? LotSS er et av de beste spillene til SNES synes jeg (har ikke spilt så mye snes da....) Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Er dette oppfølgeren til Super Mario RPG: Legend of the Seven Stars?LotSS er et av de beste spillene til SNES synes jeg (har ikke spilt så mye snes da....) Nope. Super Mario RPG (SNES) (Kjempe bra spill) Paper Mario (N64) Paper Mario 2 (GC) Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Er dette oppfølgeren til Super Mario RPG: Legend of the Seven Stars?LotSS er et av de beste spillene til SNES synes jeg (har ikke spilt så mye snes da....) Nope. Super Mario RPG (SNES) (Kjempe bra spill) Paper Mario (N64) Paper Mario 2 (GC) Du kan sikkert skvise inn GBA-spillet Mario & Luigi: Superstar Saga der et sted også. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Gleder meg utrolig mye til dette spillet. Det ser jo fabelaktig ut, og jeg tviler på at Intelligent Systems vil gjøre noen dårligere jobb enn med de tidligere spillene de har laget. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Virker sinnsykt kult, sett en liten video av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg