MAC_USER Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Må bare takke alle dere som har kranglet med Snekkern. Har skjeldent ledd mer enn når jeg har lest dette. Keep up the good work :-) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Må bare takke alle dere som har kranglet med Snekkern. Har skjeldent ledd mer enn når jeg har lest dette. Keep up the good work :-) Foruten en person så kan jeg ikke se at noen har kranglet med meg her, er faktisk ikke sikker på om jeg vil kalle det heller for krangling. Ulike synspunkter på en sak må vel være tillatt Lenke til kommentar
MAC_USER Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Diskusjon er vel mer rett og kalle det. Lenke til kommentar
dreden Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg skjønner at en webbutikk har større potensiell kundegruppe. Men det at de har store innsparinger på det og ha noen færre ansatte er feil. Snekker`n Skrevet: 28/09/2004 : 19:37 Vel her har vi Elkjøp , der må du betale for varen men kan prøve den i 30 dager og så heve kjøpet , det gjelder vel for pcèr også tror jeg . Så har vi et annet privat firma der jeg handler og alt av tv og stereo/video + dvd jeg har handlet har jeg fått lånt hjem og prøvd, det meste har jeg kjøpt men noe har blitt retunert . Service gutter . Men ser ikke annen måte en å totalt boykote de webbutikker som legger listen så høyt , de har tross alt store innsparinger i å slippe å ha ansatte i butikkutsalg . Samme her! Har lånt masse musikkutstyr med hjem for å prøve det. Uten å betale først! Men herregud, alle med sunn fornuft forstår at en nettbutikk ikke kan gjøre sånn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå