Gå til innhold

Angrerett på nytt utstyr


Anbefalte innlegg

Jeg skjønner at en webbutikk har større potensiell kundegruppe.

 

Men det at de har store innsparinger på det og ha noen færre ansatte er feil.

 

Snekker`n Skrevet: 28/09/2004 : 19:37  

 

Vel her har vi Elkjøp , der må du betale for varen men kan prøve den i 30 dager og så heve kjøpet , det gjelder vel for pcèr også tror jeg . Så har vi et annet privat firma der jeg handler og alt av tv og stereo/video + dvd jeg har handlet har jeg fått lånt hjem og prøvd, det meste har jeg kjøpt men noe har blitt retunert .

Service gutter .

Men ser ikke annen måte en å totalt boykote de webbutikker som legger listen så høyt , de har tross alt store innsparinger i å slippe å ha ansatte i butikkutsalg .

Vel hver annsatt koster en bedrift min 3-400 000 pr år , alt etter hva lønnen er . Mange tror at om en bedrift betaler en annsatt feks 300 000 i året så er det alt , dette er feil da det kommer masse sosiale utgifter i tillegg som ulykkesforsikring , sykeforsikring osv , i tillegg komme utgiftene til korttidsykefravær som bedriften må betale i sin helhet , dermed er du fort oppe i 50 - 100 000 i ekstr kostnsder pr annsatt , så skal du da ha et nogenlunde annstendig butikklokale fordrer dette min 2-3 annsatte og da snakker vi om betydelige beløp bare på dette .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får da ikke lånt med og testet fjernsyn noe sted jeg har hørt om.

 

Unntaket er de butikkene som har egen selvvalgt returett, men da må man kjøpe varen først.

Haha, har du aldri handla pa Elkjop i ditt liv eller.... Har flere kompiser som har kjopt Barbar PC der, brukt den i et par uker for sa a levere den tilbake.... Uansett sa tjener Elkjop masse pa at de har denne funksjonen tilgjenglig for forbrukerne. Folk far lyst til a handle der. Go Elkjop. PCUtstyr er utroli gjerrige!!!!!!

Lenke til kommentar
Det er en viss mulighet for at en selger,selger noen varer også.

Klart det er , men han har da den lokale kundegruppen som er betydelig mindre enn om du siter hvor som helst i landet og bare kan gjøre bestillingen selv .

Men å diskutere dette vidre er liten vits , har selv drevet såpas lenge i serviceyrker og med eget firma at jeg har en viss peiling på hva ting koster ;)

Lenke til kommentar
Det er en viss mulighet for at en selger,selger noen varer også.

Klart det er , men han har da den lokale kundegruppen som er betydelig mindre enn om du siter hvor som helst i landet og bare kan gjøre bestillingen selv .

Men å diskutere dette vidre er liten vits , har selv drevet såpas lenge i serviceyrker og med eget firma at jeg har en viss peiling på hva ting koster ;)

Greit nok at du har drevet eget firma, men hva sier det oss egentli. Kan ikke skrive at du har drevet eget firma, derfor har jeg peil pa hvilke kostnader en webshop har..... For det har du ikke, med mindre du har drevet en, og hadde du det sa hadde du skrevet det. For alt vi vet kan du ha eid en Fotobutikk, og det sier seg selv at de ikke har peil pa hvordan en webshop fungerer.

 

For a forsta hvilke kostnader en webshop har sa ma du enten ha jobbet i en eller studert det i form av a sammenligne arsrapporter firmaer i mellom. Jeg har ett ar igjen av min sivilekonom utdannelse og har faktisk skrevet en oppgave om nettopp webshop og sier bare en ting: ingen vanlige butikker kan matche kostnadsposten til webshopene. Du skriver at kundegruppen er betydelig mindre om du har en lokal butikk, ja selvfolgelig er den det, men du ma jo bruke hodet mann. Har man mindre kundegruppe sa har man mindre inntekter og derigjennom lave kostnader. Er man webshop og har mange kunder sa genereres store inntekter, mens kostnadene kanskje er den samme som en lokalbutikk. Sier seg selv, vinsten til en webshop vil bli betydelig bedre. Du kan umulig ha peil....

Endret av joho83
Lenke til kommentar
Det er en viss mulighet for at en selger,selger noen varer også.

Klart det er , men han har da den lokale kundegruppen som er betydelig mindre enn om du siter hvor som helst i landet og bare kan gjøre bestillingen selv .

Men å diskutere dette vidre er liten vits , har selv drevet såpas lenge i serviceyrker og med eget firma at jeg har en viss peiling på hva ting koster ;)

Greit nok at du har drevet eget firma, men hva sier det oss egentli. Kan ikke skrive at du har drevet eget firma, derfor har jeg peil pa hvilke kostnader en webshop har..... For det har du ikke, med mindre du har drevet en, og hadde du det sa hadde du skrevet det. For alt vi vet kan du ha eid en Fotobutikk, og det sier seg selv at de ikke har peil pa hvordan en webshop fungerer.

 

For a forsta hvilke kostnader en webshop har sa ma du enten ha jobbet i en eller studert det i form av a sammenligne arsrapporter firmaer i mellom. Jeg har ett ar igjen av min sivilekonom utdannelse og har faktisk skrevet en oppgave om nettopp webshop og sier bare en ting: ingen vanlige butikker kan matche kostnadsposten til webshopene. Du skriver at kundegruppen er betydelig mindre om du har en lokal butikk, ja selvfolgelig er den det, men du ma jo bruke hodet mann. Har man mindre kundegruppe sa har man mindre inntekter og derigjennom lave kostnader. Er man webshop og har mange kunder sa genereres store inntekter, mens kostnadene kanskje er den samme som en lokalbutikk. Sier seg selv, vinsten til en webshop vil bli betydelig bedre. Du kan umulig ha peil....

Om du har skrevet en oppgave om dette og ikke forstår hva jeg har sagt hele tiden , så håper jeg indelig at du stryker .

Jeg har jo hele tiden hevdet at webshoppene har mere inntekt/større fortjeneste og mindre utgifter enn en lokalbutikk , men skal en webbutikk unndra seg de spesielle reglene som er for at de har nettop denne fordelen , ja da må de jo begynne å kun selge over disk de og .

Og hvordan du får kostnadene til å gå drastisk ned i en lokalbutikk er meg ufårståelig , trngst det to mann i butikken er utgiftene til lønn og sosiale utgifter nøyaktig det samme om de selger for 1 krone eller de selger for 100 000 .

Og bare til en orientering kostnadene for en annsatt er de samme uansett hvor han jobber , en webshop må da annsette flere folk om de i tillegg skal ha butikk dermed blir kostnadene høyere , eventuelt kan de forflytte folk fra lagret om de bare skal drive butikk som de må om de skal unngå disse reglene , dette fører imidlertid til at kundegruppen reduseres med minst 90% i forhold til å selge over nettet . Dette fører da til mindre inntekter .

Gjør forresten oppmerksom på at det er likegyldig om det er en fotobutikk (som du så kjekt bruker ) eller om det er en databutikk , kostnadene til lokaler og ansatte er de samme .

 

Jo så jeg har peil , for jeg har jo hele tiden hevdet at vinsten til en webshop er bedre , det er bare du som ikke har fattet dette .

Lenke til kommentar

Jeg mener det er denne holdningen du har her,som gjør at du tester produkter for så og benytte seg av angreretten helt ukritisk.

Snekker`n Skrevet: 10/09/2004 : 15:40 

 

Som meget aktiv kunde hos mange webshopper må jeg si at dette er utrolig dårlig , har selv hatt utallige returer på angrerett til bla Komplett, Psdata og Netshop der varene selvfølgelig har vært montert først (hvordan kan de ellers testes??) disse returene har vært helt problemfrie , ja jeg har sogar fått refundert returfrakten .

Så den politikken dere driver her har jeg kun opplevd hos Microplex tidligere og ønsker dere å opprettholde dette er jeg temmelig sikre på at dere kommer til å tape de 10% mange ganger i form av tapte kunder .

Service gutter service , har dere hørt om det

 

Har du ikke tenkt på at varer er billigere på web?

Hvis alle hadde gjort som deg(utallige returer),er det snart billigere og handle i butikk.

Lenke til kommentar
Jeg mener det er denne holdningen du har her,som gjør at du tester produkter for så og benytte seg av angreretten helt ukritisk.
Snekker`n Skrevet: 10/09/2004 : 15:40  

 

Som meget aktiv kunde hos mange webshopper må jeg si at dette er utrolig dårlig , har selv hatt utallige returer på angrerett til bla Komplett, Psdata og Netshop der varene selvfølgelig har vært montert først (hvordan kan de ellers testes??) disse returene har vært helt problemfrie , ja jeg har sogar fått refundert returfrakten .

Så den politikken dere driver her har jeg kun opplevd hos Microplex tidligere og ønsker dere å opprettholde dette er jeg temmelig sikre på at dere kommer til å tape de 10% mange ganger i form av tapte kunder .

Service gutter service , har dere hørt om det

 

Har du ikke tenkt på at varer er billigere på web?

Hvis alle hadde gjort som deg(utallige returer),er det snart billigere og handle i butikk.

Jo jeg har returer på utstyr som ikke holdt mål ,MEN jeg har også titalls så mange ordrer , kan hende at jeg har % vis lavere returandel en deg , jeg handler litt oftere en 1 gang i året :cool:

Lenke til kommentar

Snekker`n Skrevet 01/10/2004 : 11:41

Jo jeg har returer på utstyr som ikke holdt mål ,MEN jeg har også titalls så mange ordrer , kan hende at jeg har % vis lavere returandel en deg , jeg handler litt oftere en 1 gang i året

 

Nei,det kan ikke hende.Kjøper utstyr hos min lokale pc-levrandør.

De greier faktisk og drive butikk med ansatte.

Endret av egmur
Lenke til kommentar
Om du har skrevet en oppgave om dette og ikke forstår hva jeg har sagt hele tiden , så håper jeg indelig at du stryker .

Jeg har jo hele tiden hevdet at webshoppene har mere inntekt/større fortjeneste og mindre utgifter enn en lokalbutikk , men skal en webbutikk unndra seg de spesielle reglene som er for at de har nettop denne fordelen , ja da må de jo begynne å kun selge over disk de og .

Og hvordan du får kostnadene til å gå drastisk ned i en lokalbutikk er meg ufårståelig , trngst det to mann i butikken er utgiftene til lønn og sosiale utgifter nøyaktig det samme om de selger for 1 krone eller de selger for 100 000 .

Og bare til en orientering kostnadene  for en annsatt er de samme uansett hvor han jobber , en webshop må da annsette flere folk om de i tillegg skal ha butikk dermed blir kostnadene høyere , eventuelt kan de forflytte folk fra lagret om de bare skal drive butikk som de må om de skal unngå disse reglene , dette fører imidlertid til at kundegruppen reduseres med minst 90% i forhold til å selge over nettet . Dette fører da til mindre inntekter .

Gjør forresten oppmerksom på at det er likegyldig om det er en fotobutikk (som du så kjekt bruker ) eller om det er en databutikk , kostnadene til lokaler og ansatte er de samme .

 

Jo så jeg har peil , for jeg har jo hele tiden hevdet at vinsten til en webshop er bedre , det er bare du som ikke har fattet dette .

Okey, innrommer at jeg bare har lest ett av innleggene dine, og ut ifra det sitatet sa virket det som du mente det. Men uansett du er jo helt pa jordet og har tydligvis ikke peiling pa ekonomi. Bra du ikke begynte pa en sivilekonomutdanning. Til din opplysning sa fikk jeg B pa oppgaven.

 

For det forste burde du lare deg a skrive annstendige setninger som folk forstar, er vanskeli a fatte hva du mener nar du skriver sa darlig. For det andre sa fatter jeg ikke hvor du fikk dette fra: "Og hvordan du får kostnadene til å gå drastisk ned i en lokalbutikk er meg ufårståelig". Har jeg aldri sagt, utrolig at du begynner a finne pa saker selv.

 

Man trenger dessuten ikke vare noe geni for a forsta at lonnsutgifter og sosiale avgifter er de samme uansett om man tjener 1 kr eller 100 000 kr. Det fatter sostra mi ogsa. Men desto mer man tjener desto mer oker disse kostnadspostene, i form av kapitalutvidelse og ansatte.

 

Hvorfor begynner du a snakke om dersom webshoppene i tillegg skal ha butikk, det er irrelevant for akkurat det vi snakker om na. Fatter ikke hvorfor du blander det inn i diskusjonen. Prater om "fullblods" webshop jeg.

 

Du skriver videre at "det er likegyldig om det er en fotobutikk (som du så kjekt bruker ) eller om det er en databutikk , kostnadene til lokaler og ansatte er de samme." Gjor deg oppmerksom pa her at det er stor forskjell pa en webshop og en databutikk. Jeg skrev webshop ikke databutikk. Dessuten sa er kostnadene langt fra de samme, her er du ute og flyr pa viddene igjen. For det forste sa behover ikke en webshopp, (som ikke har butikk selvfolgelig), plassere seg sentralt i byen. De kan ha lokaler i utkanten, noe som medforer betydlig mindre kostander i form av lokalkostnader. For det andre sa har ikke en webshop like mange ansatte som en vanlig butikk behover. For a kunne sammenligne dette ma jo omsetningen vare den samme, det tar jeg for givet at du forstar, for oker omsetningen betydelig sa ma man utvide personalet, og da far man jo storre personalkostnader. Men det er jo bare positivt, tegn pa at bedriften vokser og tjener mer opp til et visst punkt. Helt til man ma oke kapitalstocken, da kommer utgiftene til a gjore et stort hopp.

 

Men tilbake til eksemplet, webshop og butikk med lik omsetning. En webhop behover ikke like mange ansatte, derfor att kundebehandlingen ikke er like omfattende. Skal ikke ga narmere inn pa dette for jeg kunne skrevet utallige sider om det, og det orker jeg ikke na. Det vi kaller for "output per effective worker" er det ogsa stor forskjell pa hva angar en webshop i forhold til en butikk. Huff, har snart skrevet en oppgave her... Vil bare avslutte med a si at jo: det er stor forskjell pa hvordan inntektssiden og utgiftssiden ser ut i en webshop og i en vanlig butikk. Er man uviten er det lett og si at en kostnad er en kostnad og ser lik ut, men faktum er at det er mye mer komplicert enn som sa. For a oke ditt kunnende burde du kanskje begynne "grave" litt i ekonomibokene, eller holde deg til snekkeryrket. Lykke til.

Endret av joho83
Lenke til kommentar
Om du har skrevet en oppgave om dette og ikke forstår hva jeg har sagt hele tiden , så håper jeg indelig at du stryker .

Jeg har jo hele tiden hevdet at webshoppene har mere inntekt/større fortjeneste og mindre utgifter enn en lokalbutikk , men skal en webbutikk unndra seg de spesielle reglene som er for at de har nettop denne fordelen , ja da må de jo begynne å kun selge over disk de og .

Og hvordan du får kostnadene til å gå drastisk ned i en lokalbutikk er meg ufårståelig , trngst det to mann i butikken er utgiftene til lønn og sosiale utgifter nøyaktig det samme om de selger for 1 krone eller de selger for 100 000 .

Og bare til en orientering kostnadene  for en annsatt er de samme uansett hvor han jobber , en webshop må da annsette flere folk om de i tillegg skal ha butikk dermed blir kostnadene høyere , eventuelt kan de forflytte folk fra lagret om de bare skal drive butikk som de må om de skal unngå disse reglene , dette fører imidlertid til at kundegruppen reduseres med minst 90% i forhold til å selge over nettet . Dette fører da til mindre inntekter .

Gjør forresten oppmerksom på at det er likegyldig om det er en fotobutikk (som du så kjekt bruker ) eller om det er en databutikk , kostnadene til lokaler og ansatte er de samme .

 

Jo så jeg har peil , for jeg har jo hele tiden hevdet at vinsten til en webshop er bedre , det er bare du som ikke har fattet dette .

He he, du ma jo vare en vits. Okey, innrommer at jeg bare har lest ett av innleggene dine, og ut ifra det sitatet sa virket det som du mente det. Men uansett du er jo helt pa jordet og har tydligvis ikke peiling pa ekonomi. Bra du ikke begynte pa en sivilekonomutdanning. Til din opplysning sa fikk jeg B pa oppgaven.

 

For det forste burde du lare deg a skrive annstendige setninger som folk forstar, er vanskeli a fatte hva du mener nar du skriver sa darlig. For det andre sa fatter jeg ikke hvor du fikk dette fra: "Og hvordan du får kostnadene til å gå drastisk ned i en lokalbutikk er meg ufårståelig". Har jeg aldri sagt, utrolig at du begynner a finne pa saker selv.

 

Man trenger dessuten ikke vare noe geni for a forsta at lonnsutgifter og sosiale avgifter er de samme uansett om man tjener 1 kr eller 100 000 kr. Det fatter sostra mi ogsa. Men desto mer man tjener desto mer oker disse kostnadspostene, i form av kapitalutvidelse og ansatte.

 

Hvorfor begynner du a snakke om dersom webshoppene i tillegg skal ha butikk, det er irrelevant for akkurat det vi snakker om na. Fatter ikke hvorfor du blander det inn i diskusjonen. Prater om "fullblods" webshop jeg.

 

Du skriver videre at "det er likegyldig om det er en fotobutikk (som du så kjekt bruker ) eller om det er en databutikk , kostnadene til lokaler og ansatte er de samme." Gjor deg oppmerksom pa her at det er stor forskjell pa en webshop og en databutikk. Jeg skrev webshop ikke databutikk. Dessuten sa er kostnadene langt fra de samme, her er du ute og flyr pa viddene igjen. For det forste sa behover ikke en webshopp, (som ikke har butikk selvfolgelig), plassere seg sentralt i byen. De kan ha lokaler i utkanten, noe som medforer betydlig mindre kostander i form av lokalkostnader. For det andre sa har ikke en webshop like mange ansatte som en vanlig butikk behover. For a kunne sammenligne dette ma jo omsetningen vare den samme, det tar jeg for givet at du forstar, for oker omsetningen betydelig sa ma man utvide personalet, og da far man jo storre personalkostnader. Men det er jo bare positivt, tegn pa at bedriften vokser og tjener mer opp til et visst punkt. Helt til man ma oke kapitalstocken, da kommer utgiftene til a gjore et stort hopp.

Først bør du lese retningslinjene ang å henge ut andre når det gjelder hva/hvordan de skriver .

Så må jeg minne deg om at lønninger + kvadratmeterpris er de samme uansett hva du har i butikken om dette er foroutstyr eller webartikler spiller ingen rolle .

Dessuten om du hadde giddet lese så var det her snakk om hva en webshop måtte gjøre for å slippe unna returretten , nemmelig starte butikk og gi opp webhandelen , dette vil igjen si at de må flytte svært så sentralt vil jeg tro .

At du ikke leser innleggene og begynner å vri dette til fullblods webshop blir ditt problem , da det her er snakk om hva webshoppene må gjøre om de skal unngå returretten , så å kalle andre en "vits" og henge dem ut for skrivefeil bare fordi du ser at du tar feil pga at du ikke gidder lese det du svarer på blir for dumt .

Ja jeg har drevet som selvstendig næringsdrivende i 10 - 12 år og har klart meg rimelig bra , har faktisk bokettersyn hvert 3dje år og har enda ikke fått merknader .

Du sitter som en teoretiker under utdanning og på meg ser det ut som du tror du er ferdigutdannet og vet det meste om livets realiteter , jeg er ferdigutdannet for mange år siden og har fått med meg MANGE år i det "virkelige" liv :hmm::hmm:

Registrerer også at du ikke har lest mer en ett innlegg før du overtar og dømmer andre nord og ned :roll:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Ja jeg har drevet som selvstendig næringsdrivende i 10 - 12 år og har klart meg rimelig bra , har faktisk bokettersyn hvert 3dje år og har enda ikke fått merknader .

Du sitter som en teoretiker under utdanning og på meg ser det ut som du tror du er ferdigutdannet og vet det meste om livets realiteter , jeg er ferdigutdannet for mange år siden og har fått med meg MANGE år i det "virkelige" liv  :hmm:  :hmm:

Registrerer også at du ikke har lest mer en ett innlegg før du overtar og dømmer andre nord og ned  :roll:

Ber om unnskyldning for det med vits, var unodvendig.

 

Men til din opplysning sa ligger ikke PC Utstyr sentralt i Fredrikstad. For det andre sa blir jeg veldig trott pa sanne som tror de vet best bare fordi de er eldre og jobbet lengre. Det er langt fra sannt, og det har historien vist mange ganger. Se pa Trygve Hegnar f.eks, suksessfull og fremgangsrik for 25 fyllte ar. Mange mange i 20 ara har definitivt mer peil og er mer fremgangsrike enn mange mange i 30 til 40 ara. Har mye med innstinkt a gjore og hvilke gener man er fodt med. Vil bare opplyse om at jeg sa klart ikke drar disse paralellene til meg, ment som et eksempel.

 

Har faktisk en del arbeidslivserfaring jeg ogsa, og under sivilekonom studiet dras mange paraleller til virkelighetslivet. Jobber mye med a sammenligne teori med virkelighet. Sa jo, jeg har peil. Hva er du utdanna som. Bare spor altsa.

 

P.S. Har lest mer enn et innlegg, leste mye av det som sto i starten, for sa a hoppe til siste sida.

Endret av joho83
Lenke til kommentar

Vet hvor de ligger ,men der har du enda en ting skal feks de unndra seg angreretten som dette dreier seg om så må de begynne med vanlig butikk og droppe webbutikken ,dermed ligger de dårlig til å må få seg nye lokaler .

Jeg har ike hevdet at jeg vet best ,men din vinkling i retning av at andre var teite og pratet tøv fikk meg til å opplyse at jeg faktisk har en del års erfaring fra næringslivet .

Lenke til kommentar

Fint .... etter å ha lest denne tråden så er PC-Utstyr svartelistet hos meg. Kan ikke bedrive å handle fra en butikk hvor de lager sine egne lover.

 

Jeg vil fortelle alle jeg kjenner om at denne butikken er ikke trygg å handle i.

 

...leser jo at dette ikke er enkelt tilfelle, skandale.

Lenke til kommentar
Fint .... etter å ha lest denne tråden så er PC-Utstyr svartelistet hos meg. Kan ikke bedrive å handle fra en butikk hvor de lager sine egne lover.

 

Jeg vil fortelle alle jeg kjenner om at denne butikken er ikke trygg å handle i.

 

...leser jo at dette ikke er enkelt tilfelle, skandale.

Nemlig, de webbutikkene som ikke klarer å leve etter angreretten på en kundevennlig måte, ut av lista med dem.

Hva skal en da med angreretten? Se om fargen på PCB'en var som forventet? :ohmy:

Lenke til kommentar

Jeg undrer meg over forbrukerrådets rettslige vurderinger i denne saken.

 

Angrerettloven har en klar hovedregel:

"Forbrukeren har rett til å gå fra avtalen (angrerett) innen ..." jf § 11.

 

Unntak:

Angreretten gjelder ikke "dersom varen ikke kan leveres tilbake i tilnærmet samme stand og mengde, og beskadigelsen eller forringelsen skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra forbrukerens side" jf § 12 a (min utheving).

 

Selv om varen ikke kan leveres tilbake i tilnærmet samme stand og mengde, så er angreretten fortsatt i behold hvis årsaken til beskadigelsen eller forringelsen ikke skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra forbrukerens side.

 

Og hvordan har forbrukerrådet vurdert dette i sin uttalelse?

 

"Etter Forbrukerrådet i Nordlands vurdering er imidlertid disse komponentene

av en slik beskaffenhet at man vil kunne hevde at kunden tar varene tas i

bruk som sin egen når montering av delene i kabinettet finner sted. Spesielt

gjelder dette hovedkort som kan bli påført skjulte skader dersom kunden

mangler utstyr som beskytter mot statisk elektrisitet. Dette medfører en

skjult risiko ved videresalg som etter vår oppfatning innebærer at varen

ikke kan tilbakeleveres i tilnærmet samme stand og mengde."

 

Forbrukerrådet har ikke vurdert denne forbrukerens eventuelle "uaktsomhet eller manglende omsorg". I stedet spekuleres det i konstruerte hendelsesforløp om hva som kan skje. Uholdbar juss etter min mening.

 

For øvrig vil jeg tilføye følgende fra Norsk lovkommentar:

 

"I lovens formulering ligger at forbrukeren kan prøve tingen for sin vurdering av om man vil beholde den, men ikke ta den i bruk, jf. prp. s. 69. At forpakningen er brutt og emballasjen ikke kan "tilbakestilles", hindrer altså ikke utøvelse av angrerett. I praksis betyr dette at selgeren sjelden kan selge varen som ny til annen kunde fordi tingen vil bære preg av å være "brukt."

 

Fint at det ordnet seg for trådstarter da. :)

Lenke til kommentar

Det jeg ikke skjønner er at dere kaller saksbehandleren en han. Dette må nødvendigvis være en dame som ha skreve for å kunne trekke en bokhylle til sammenligning.

 

Enver mann må da kunne ha såpass teknisk innsikt at han skjønner at dette ikke kan brukes til en sammenlignig.

 

Ikke ment som diskremenering. Men føler at en med litt større kompetanse kunne gjort en bedre og nøytral vurdering.

 

Muligens offtopic, men herr Tvete har nok valgt sitt offer med kløkt for å kunne fremme sitt synspunkt uten at det rettes for mange kritiske spørsmål.

 

At hun har spurt kun web-shopper om deres tolkninger og ikke "aktive" forbrukere om deres syn på saken, gjør at man føler at disse blir forbigått.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...