Gå til innhold

pc'en er besatt av djevelen

likferd

Anbefalte innlegg

Hvordan i H**** har det seg at maskina mi ikke svetter engang etter 14 timer med prime 95 tortur, mens 5 minutt etter jeg har begynt å bruke den, mens jeg surfer på forumet, skal jeg få hardlock og restart?

:devil::devil::devil:

Den VET når jeg sitter her og når jeg ikke gjør det :mad:

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden den ikke har mulighet til å svette. Den har vifter/vannkjølig/what ever, og du har deilig svette.

Edit: Skjønte hva du mente nå. :-------p Minner meg om en kompis som glemte å skru av PC-en før han dro på ferie. Windows var oppe og gikk fint osv, da han kom hjem etter seks uker, men jaggu fikk han ikke BSOD med en gang han rørte på musa.

Endret av sosohal
Lenke til kommentar

Det er ikke bare det..

Jeg kan torturere maskina så mye jeg vil når jeg feilsøker, men om jeg tror "alt er bra" så fryser maskinen helt uten videre mens jeg surfer f.eks.

Er sikker noe tull med windows :mad:

må vel til å formatere da igjen :realmad:

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Litt feilpost, men uansett:

Hva slags skjermkort har du?

Fsb/mp?

volt-innstillinger?

Hvis du har ATI kort, spesielt 9600 serien, så kan det være at VPU recovery er kranglete. Prøv å skru den av, hvis det ikke hjelper, sett agp ned til 4x. Hjelper ikke noe av dette har du antakeligvis klokka cpu/system litt for hardt, eller så har du ikke høy nok volt på vitale deler.

Lenke til kommentar

hehe, var egentlig mest for å få delt min frustrasjon så jeg ikke ødela noe :p

har ikke klokka, og har til og med prøvd med høyere volt på standard klokk.

men jeg driter i det, virker det ikke når jeg får nytt skjermkort, formaterer jeg.

jeg har ati 9600xt ja..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...