Pantheon Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Vil bare advare alle som "dealer" hardware her inne, mot en selger/kjøper som heter Arild Enger. Han er visstnok en freelance fotograf (søk på navnet i google), og utga seg for å være en seriøs type. Han skulle liksom kjøpe mitt DV-kamera, men når det kom til stykket, ga han totalt faen i å hente pakken på posten som lå i oppkrav. Når jeg ringte, jugde han verre den ene gangen etter den andre.. Alt var bare svada.. Så nå er jeg 163,- fattigere, og har mistet de andre potensielle kjøperne jeg hadde.. FUCKINGS TWAT sier jeg bare!!! Så se opp for denne tullingen av et menneske.. Man skal lete lenge for å finne verre enn dette prakteksemplaret... Endret 24. august 2004 av Pantheon Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg har også hørt navnet Arild Enger før. Lurer meg på om han ble nevnt på internett eller tv2 eller noe lignende. Pass opp, den mannen er ikke helt god Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Jeg har også hørt navnet Arild Enger før. Lurer meg på om han ble nevnt på internett eller tv2 eller noe lignende. Pass opp, den mannen er ikke helt god Faktisk, når du nevner det, så mener jeg å huske det navnet i en slik sammenheng selv ja... Forbanna kjeltring hvertfall Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Hmm, dobbelpost... Hvordan sletter man innlegg her egentlig? Endret 24. august 2004 av Pantheon Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Det går ikke an å slette innlegg. Kjedelig med oppkravsgreiene, men fint at du ikke tapte kameraet ihvertfall Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Faktisk, når du nevner det, så mener jeg å huske det navnet i en slik sammenheng selv ja... Forbanna kjeltring hvertfall Sikker på at du ikke tenker på Pål Enger, da? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Pål Enger, erke d han der <Skrik>-tyven da? Kan godt være at det er det jeg har hørt, men jeg er faktisk ganske sikker på at jeg har hørt noe om en annen Enger også. Endret 24. august 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Vi trenger ikke henge ut privatpersoner på denne måten her på forumet. Tråden er også feilpostet (for ikke å snakke om bruken av emnefelt), og stenges følgelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg