Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internett brudd !

Anbefalte innlegg

Hey.. eg har hatt dette ganske lenge og no vil eg ha det vekk!

Det som skjer: Internetten funker ikke som den skal, det vil si, det e noe galt med dataen, men ka?

Når eg skal inn på en side kommer det ofte opp "siden kan ikke vises", VELDIG ofte.. Og når eg spiller vanlige spill på internett lagger det som en gris!!! lagger i 8 sekunder og så stopper spillet opp i 3 sekunder, for så å lagge i 8 sek igjen og stoppe opp i 3 sek!.. Etter en halvtimes surfing på internett må eg restarte dataen for da klikker internetten, den mottar ikke pakker!!

Noen som har peiling? håper dere skjønte dette! :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Problemet er mest sannsynlig forårsaket av et virus som bruker opp alle ressursene til TCP/IP stacken.

prøv å last ned et netverksovervåkningsverktøy som f.eks nsauditor (http://www.nsauditor.com/)

Se så etter om det er noen ukjente program som har veldig mange connections oppe.

Hadde selv et program/(virus) (tror det var poyuk.exe eller noe lignende det het) som forårsaket et lignede problem hos meg. Gjorde at etter en stund så var det ikke mulig å åpne nye sockets, men de som alt var åpne fortsatte å virke.

Lenke til kommentar
pliiiiiiiis hjelp meg a :(:( da hadde dere vært kjemesnill! en ting til:

Når eg skal inn på "kjør" og skriver for eksempel "regedit" kommer det opp et vindu, men det vinduet forsvinner med èn gang! samme hvis eg skriver noe annet..

Hadde et virus jeg også som gjorde det der :-p Litt morsom, skann med antivirus.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...