Falkers Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Skatet litt før i tiden,tok ollie-kickflip og greier he,he.. Uansett meget digg video det der!(frysninger av å se på),helt sykt teknisk det Rodney Mullen presterer i filmen. Må jo vere eneste i verden som får til mangen av dei triksene han gjør der? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Var det ordene "pinglegaps" og "barnerails" som er grunnlaget for dine påstander om at jeg ikke har peiling på skateboard/filmer? Det også. Men egentlig mest din høyst tåpelige "det er dårlig og dette er bra"-fremstilling. Det er smak og behag, greit nok. Men det å påstå at det ikke finnes noe slikt innen skæjtbård (som det jo helt klart heter) er jo faktisk bare tull. Har du sett Flips "Sorry", eller en av de herlige Emerica-filmene, for ikke å snakke om Black Label? Nei, det har du ikke. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Har du sett Flips "Sorry", eller en av de herlige Emerica-filmene, for ikke å snakke om Black Label? Hvis jeg skulle sett EN film til, hvilken burde jeg se? (den beste av de beste) Lenke til kommentar
GTS Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Vil du se stooor skating, så sjekk ut parten til Danny Way i DC filmen. Ellers kan du se Flip - Sorry, og kom ikke her å si at ikke det som gjøres der er ekstremt. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Her er en SYK skateborder... Advarsel: Ekstremt voldelig innhold! complete ass Det der var KUN patetisk. Blir så vanvittig irritert når eg ser slike folk... dei kan umulig ha det særlig bra... Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Det var en bra video. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå