Gå til innhold

Syk skatevideo (2mins)

Peri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult klipp!

En av favortittparten min med han er Daewon vs. Rodney Round 2. Sinnsykt kul musikk, bra redigering, og voldsomt fet skating :)

Syns Mullen er en kongekar, men som flere har sagt blir det litt kjedelig i lengden.

personlig liker jeg veldig godt skatinga til Geoff Rowley og Kris Markovich...

Lenke til kommentar
Du finner dog ikke fetere part enn parten til PJ Ladd i filmen "PJ Ladd's Wonderful Horrible Life". :)

Hele den filmen er jo fryd fra start til slutt!

Sammen med Flip "Sorry!" og AWS - "Photosynthesis" så er det mine to favoritt skate-filmer.. :w00t:

Lenke til kommentar
Got Skillz?

Ja, i begynnelsen var det bra (hva heter sånn når de driver å trikser på et flatt område?), men så ble det tilbake til vanlig skateboarding:

- Kjøring på to hjul (wow så kult liksom)

- Pingle gaps

- Barnerails

- 50/50 grinds (les: kjøring med to hjul + truck) på curbs

:nei:

Lenge leve aggressive inline-skating. Så ufattelig mye gøyere å se på (de er liksom litt ektrem i motsetning til skateboardere).

En ting som irriterer meg med mange skateboardere (ikke de seriøse/gode) er at de alltid skal vise seg frem. De som har vært på den blå steinen i bergen vet hva jeg snakker om. Der skater dem KUN for å vise hva de kan (dvs. ollie, eventuelt en "kick-flip"). Ikke kom her og fortell meg at den blå steinen er så mye mer egnet for skating enn mange andre plasser i byn!

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar
*snip*

Wow, du aner faktisk ikke hva du snakker om I DET HELE TATT. :)

Jeg gjør nok det skjønner du... :yes:

Peri: Skal du se det sykeste av det sykeste, er det vanligvis filmene til utstyrs-produsentene som gjelder, og disse er det vrient å finne på internett (ingen som har rippet de). Kan poste hvis jeg finner noen respektable klipp.

Lenke til kommentar
Jeg gjør nok det skjønner du... :yes:

Nei. Det gjør du ikke. Du vet null niks om skating, skatefilmer, etc. Det lyser. At du liker blades bedre er helt greit, men det du presterer å presse ut her er bare tullpreik.

Var det ordene "pinglegaps" og "barnerails" som er grunnlaget for dine påstander om at jeg ikke har peiling på skateboard/filmer?

Jeg har tilgode å se en skateboard-film, hvor det skates i nærheten av samme fart, og "størrelse" (ekstreme gaps og rails) som inline-proffer gjør. Jeg sier ikke at det er pga skateboarderene er dårlige - tvert i mot, men i skateboard er det begrensninger som gjør at det aldri vil bli like ekstremt (begrensningene ligger hovedsaklig i at brettet ikke er festet til bena).

Merk at ekstremt ikke er det samme som teknisk vanskelighetsgrad eller hvor "kult" det ser ut.

Jeg vet nok temmelig mye mer om skateboarding enn dere vet om inline-skating.

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...